Romsås Legesenter

Romsås senter 1 0970 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Romsås Legesenter

Empatisk, faglig dyktig og god fastlege

Lege: Kevin James Winkle Skrevet

En kjempegod fastlege som er eneste grunnen til at jeg ikke vil bytte legesenter selvom jeg har flyttet til annen kommune. Han er veldig empatisk, vet hva han driver med og fulger opp nøye. Lytter og god å snakke med. Han er den eneste på romsåslegesenter jeg føler gjør en ordentlig jobb.

En engel fra Gud

Lege: Syed Zulifqar Haider Skrevet

Jeg har vært pasient hos Dr Haider siste 1 år, og han har vært den personen som har forstått virkelig mine problemer. Han er meget kunnskapsrik, og har ikke ovenifra og ned holdning. Gir god tid til pasientene sine, og virkelig genuint ønsker å hjelpe sine pasienter. Han har berget mitt liv og flere andre i min situasjon. Han anbefales på det STERKESTE, må gud gi han et langt liv.

Forvirrende og altfor opptatt av egen person

Lege: Syed Zulifqar Haider Skrevet

Snakker for mye om saker som opptar legen og er i altfor liten grad opptatt av å lytte til pasienten.
Inngir ikke lenger tillit.

Beste legen i hele verden

Lege: Slavoljub Markovic Skrevet

Det er en lege som virkelig bryr seg om sine pasienter og lytter til deres behov . Han hjelper dem uten nødvendigvis å gi dem noen medisiner. En lege som man føler seg veldig trygg med. En lege som er omtenksom og har stor forståelse for sine pasienter.

Fantastisk lege

Lege: Syed Zulifqar Haider Skrevet

Jeg har byttet fastlegen og fikk Doktor Syed og er veldig fornøyd. Han er kunnskapsrik, tålmodig og flink lege. Sist jeg var hos han var på grunn av trekking av negl i stor tå. Han gjorde en fantastisk jobb, fikk ikke vondt under eller etter operasjonen. Han er anbefalt.