Romsås Legesenter

Romsås senter 1 0970 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Romsås Legesenter

Bør lytte bedre til sine paseinter.

Lege: Hans Theo Lisken Skrevet

Han bør høre bedre på sine paseinter. Har hadde flere ganger hovn mandler, ber om henvisning. Får beskjed at kroppen orden opp.

Veldig fornøyd

Lege: Syed Zulifqar Haider Skrevet

Har vært hos han 4 ganger, alltid engasjert og veldig opptatt av sitt yrke. Første gang jeg var hos han fikk jeg time klokken 0900 sa ifra at jeg liker ikke å møtte opp så tidlig, etter det har jeg altid fått time sent på formiddag. Bare positive opplevelser fra denne legen, og man trenger det når man føler seg syk og nede.

Flink lege

Lege: Kevin James Winkle Skrevet

Han tar deg godt imot og er interessert i det du sier. Veldig forståelses full. Søker hjelp hos andre leger hvis han er usikker på ting. Får time på dagen. Liten ventetid. Flink med barn og snakker til dem ikke bare foreldrene. Ser ikke, skriver ikke på dataen mens du er der. Her føler du deg sett.

Tatt godt i mot

Lege: Kevin James Winkle Skrevet

Vond skulder som han undersøkte veldig nøye. Henviste meg til MR, fulgte meg opp og virker veldig empatisk og seriøs.

En eksemplarisk fastlege

Lege: Syed Zulifqar Haider Skrevet

En meget imøtekommende person og kunnskapsrik mann innen for sitt yrke. Bryr seg meget om sine pasienter og gir en betryggende følelse. Dr Syed bruker tid sammen med deg fremfor å jobbe i full hastverk. Dette gir en god følelse av en person som har stor sympati for din tilstand. Jeg anbefaler Dr Syed for alle som ønsker en dyktig, engasjert og omtenksom fastlege.