Spesdent AS

Spesdent AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Spesdent AS

Flink spesialist

Tannlege: Andre Roushan Skrevet

Dyktig, profesjonell og kommunikativ. Merket ikke at han satte bedøvelse. Gjør sitt ytterste for at du skal ha det behagelig, og arbeider raskt.

Behandlingen er kostbar, men vet ikke om de tar mer her enn andre steder.

Kompetent og utrolig hyggelig

Tannlege: Ulf Stuge Skrevet

Jeg har vært hos Ulf to ganger for å operere ut visdomstenner, og har vært like fornøyd begge gangene. Ulf utstråler en ro som ufarliggjør hele situasjonen, i tillegg er han effektiv, flink til å fortelle hva han gjør, spør hvordan det går underveis og tar seg tid til å fortelle hva du må passe på etter operasjonen. For meg som hadde gruet meg en god del før operasjonen var det helt fantastisk å komme til en tannlege som var så rolig og imøtekommende. Tennene mine var ute på 20 minutter, og jeg har ikke hatt noen komplikasjoner etter inngrepene. Jeg anbefaler Ulf på det varmeste.

De andre som jobber på Spesdent er også kjempehyggelige, både tannlegeassistenter og de som sitter i resepsjonen. Lokalene er også veldig fine og rene.

Hvis du har litt tannlegeskrekk er Ulf definitivt personen du bør gå til. En mer behagelig tannlege/ kirurg skal du lete lenge etter!

Meget fornøyd

Tannlege: Marianne Tingberg Skrevet

Min opplevelse hos Marianne Tingberg var veldig, veldig bra. Var der inne for å trekke visdomstenner, har ikke merket til noen spor etter inngrepene.
I den sammenheng gjorde hun også min fastlege oppmerksom på noen symptomper som førte til en ny diagnose ingen andre fanget opp.
Ytterst kompetent, hyggelig og serviceinnstilt!

Anbefales på det sterkeste.

Tannlege: Petter Oscar Lind Skrevet

Jeg har fått behandling tre ganger hos Petter Lind (to av disse var vanskelige inngrep). Han er den mest høflige, omsorgsfulle og profesjonelle lege jeg har møtt. Anbefales!

Fantastisk rolig og trygg tannlege

Tannlege: Petter Oscar Lind Skrevet

I går var jeg hos Spesdent Hegdehausveien 31, min tannlege heter Petter. Jeg har skikkelig tannlegeskrekk og var svett og skjelven da jeg kom inn på hans "kontor ". La meg i stolen, skulle fjerne en visdomstann som satt litt vrient til. Kjente nesten ikke bedøvelses sprøyen ble satt, svisj så var tannen ute, sydde noen sting så var jeg ferdig. Og dette hadde jeg grudd meg så til....
Flink tannlege :)