Kantarellen Legesenter

Mortensrudveien 185 1283 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kantarellen Legesenter

Grei lege, forfredelig legesenter

Lege: Brit Eli Raanaa Skrevet

Raanaa er flink og hyggelig. Problemet er ekstremt lange ventetider for å få time. Jeg har opplevd å måtte vente i over 2 uker. I tillegg er legesekretærene (med få unntak) utrolig frekke og nedlatende.

Veldig flink og profesjonell lege

Lege: Brit Eli Raanaa Skrevet

Føler at hun tar jobben sin på alvor og er svært profesjonell og flink. Tar hensyn til alt jeg har hatt på hjerter. Veldig fornøyd og anbefaler på det sterkeste!

Toppsjiktet

Lege: Farshid Jahangosha Skrevet

Farshid er varm, lyttende og profesjonell. Jeg føler meg trygg på at jeg får den beste behandlingen ut fra et helhetsbilde. Han husker alltid ting vi har snakket om fra tidligere konsultasjoner. Jeg har full tillitt til ham. (For dere som er "redde" for ikke-etniske-nordmenn, så er Farshid "helt norsk")

Verdens beste lege

Lege: Brit Eli Raanaa Skrevet

Raanaa er den beste legen jeg noensinne har hatt. Hun har fulgt meg gjennom en tung og komplisert sykdomsperiode, og jeg er så glad at hun er legen min! Hun er lyttende, forståelsesfull og profesjonell. Hun tar alle mine bekymringer alvorlig, og er rask med å videresende til sykehus og det som skulle være nødvendig. Hun er sympatisk og snill, og har et veldig behagelig kontor jeg føler meg hjemme i. Jeg får tett oppfølging, hun husker meg alltid og ringer meg til og med om testresultater o.l.. Jeg gleder meg alltid til å gå til legen, selv om jeg er syk.
Siden hun tar seg god tid med hver pasient, er hun nesten alltid forsinket, men jeg venter gjerne på henne.

Åpen, lett og imøtekommende

Lege: Brit Eli Raanaa Skrevet

Raanaa er en meget imøtekommende, forståelsesfull og lyttende lege. Rask til å henvise til riktig instans, samt å også yte nødvendig og hyggelig hjelp - og snakke sidestilt - til et medmenneske - og ikke ned til en pasient.