Kantarellen Legesenter

Mortensrudveien 185 1283 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kantarellen Legesenter

Forståelig og hjelpsom

Lege: Brit Eli Raanaa Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Hun er opptatt av hva som skal til for å bedre din helse og gjør alt hun kan for nettopp dette.

Hun er en veldig populær lege, så tidvis kan det være vanskelig å få time raskt. Og det er nesten alltid ventetid.

Den beste legen jeg noensinne har hatt.

Lege: Gunnar Frode Olsen Skrevet

Gunnar Frode Olsen - En av de mest hyggeligste å en som kan jobben sin til punkt å prikke, skjønner med en gang som feiler deg å bommer sjeldent på dette. Anbefaler denne legen på det fulleste! 10/10

Seriøs, oppdatert lege. Virkelig interessert i DIN HELSE :)

Lege: Brit Eli Raanaa Skrevet

Lytter, legger merke til ting du enda ikke har rukket å analysere ferdig om deg selv. Aktiv, realistisk, respektfull og troverdig lege. Aldri vært borti bedre og mer altvitende lege. Er en "glede" å komme til henne ;)

Herlig dame!

Lege: Brit Eli Raanaa Skrevet

Jeg er ikke så veldig åpen av meg, og er litt redd alt som har med leger å gjøre, men hos Brit Eli glemmer jeg alt dette. Hun er herlig rett og slett!

Stort sett veldig fornøyd

Lege: Farshid Jahangosha Skrevet

Farshid har vært min fastlege i over ti år. Jeg har i perioder hatt mange tette besøk hos han og i perioder ikke vært der på et år. Allikevel husker han detaljer i min helsehistorikk som er forbløffende. Jeg føler meg veldig ivaretatt og trygg på at han kun vil mitt beste og ønsker å hjelpe.
Allikevel er han nok, som så mange andre presset av tid og mange pasienter og det kan i noen tilfeller få utfall i konsentrasjonen omkring problemstilling som jeg tar opp den timen. Andre dager virker det som han har et hav av tid til å diskutere både det ene og det andre. Et tips er å legge timen tidlig på morgenen, da har han ofte mer tid.
Han har egne meninger som lege, men jeg opplever også at han er lydhør og ydmyk dersom man har egne oppfatninger av årsak/problemstilling.
Har også opplevd at han er superkjapp med å ringe tilbake når jeg har ringt kontoret for å snakke med han.
Sekretærene og sykepleierene er hyggelige og hjelpsomme og har flere ganger tatt seg ekstra god tid til meg, som har fullstendig sprøyteskrekk..
Alt i alt er jeg veldig fornøyd og vil ikke bytte fastlege så lenge han holder på.