Kantarellen Legesenter

Mortensrudveien 185 1283 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kantarellen Legesenter

Dyktig

Lege: Brit Eli Raanaa Skrevet

Brit Eli har vært mange år på Blindern og jeg har fått kjempegod hjelp av henne om alle mulige problemstillinger. Hun har hjulpet meg i forhold til mindre alvorlige sykdrommer som nødvendigvis ikke andre leger tar så seriøst eller gidder å høre om og mer alvorlige problemstillinger der det er snakk om at det haster for liv og helse. Det hjelper sånn at hun har et tillitsfullt vesen og virkelig er interessert i hva det er som feiler deg. I tillegg er hun blid og vennlig, og man får så mye mer lyst til å gå til en lege som er glad enn en som alltid er i dårlig humør. Hun er en veldig bra lege!

Super

Lege: Brit Eli Raanaa Skrevet

Hun innbyr til åpenhet og vekker stor tillitt. Hun er en kjempehyggelig og ikke minst kompetent lege.

Helt fantastisk

Lege: Gunnar Frode Olsen Skrevet

Jeg byttet til denne legen for to år siden og må si at jeg er veldig fornøyd. Han lytter og er forståelsesfull og han tok virkelig tak etter at jeg ble glemt av DPS. En god lege som jeg faktisk har anbefalt til andre.
Jeg har nå flyttet fra søndre nordstrand til sentrum, men har valgt å beholde han som lege. Jeg kommer ikke til å bytte så lenge han er innenfor to timers reisetid.

Får vanligvis time i løpet av en uke, men samme dag dersom det haster. Alltid mulighet til å skvise inn en time når det haster. Definitivt beste legen jeg har hatt

Han klarer ikke lytte og knytte tillitt

Lege: Farshid Jahangosha Skrevet

Han forteller alltid at han har dårlig tid,og tar seg ikke tid til pasienten.
Får ikke kontakt..Pasienten blir stresset og utilpass pga mangel på kontakt.

Missforøyd

Lege: Farshid Jahangosha Skrevet

Har både møtt han som helsepersonell og som pasient.
Han var ikke flink!
Overfladisk hyggelig men egentlig er det bare fasade!
Ubehagelig mann.