Kantarellen Legesenter

Mortensrudveien 185 1283 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kantarellen Legesenter

Tja

Lege: Farshid Jahangosha Skrevet

Farshid fungerer nok fint for noen som ikke legger merke til at han egentlig har det veldig travelt og at interessen derfor blir noe påtatt.

Han virker for opptatt av å ha nok pasienter og timer.. Om du er dårlig på å se bak fasaden til folk vil du nok være kjempefornøyd med denne legen da han prøver så godt han kan å gi inntrykk av noe annet.

Jeg tror virkelig ikke Farshid er noen dårlig person eller lege, han vil nok folk bare godt, men for min del blir det for slitsomt å forholde seg til følelsen av at man tross alt bare er en av veldig mange pasienter han skal gjennom iløpet av dagen.

Tror han kunne blomstret om han hadde/ tok seg bedre tid.

En lege som står for det han sier

Lege: Farshid Jahangosha Skrevet

Farshid er en ydmyk og empatisk lege, Han bryr seg og gjør det han kan for at pasienten skal føle seg velkommen. Men han kan også være streng der han har rett til dette. Noe jeg berømmer han for. Han har nok noen ganger litt dårlig tid. Men gjør man legesekretæren oppmerksom på at man trenger litt tid med han så legger de opp til et lengre besøk. Jeg har hatt Farshid som fast-lege siden 2005 og jeg håper jeg får beholde i mange år til. Fortsett med det gode arbeidet farshid! Du er helt klart i toppsjiktet i ditt yrke. Jeg har pr dags dato ikke hatt noen ubehagelige situasjoner med Farshid! Han er EKTE!

Den beste fastlegen!

Lege: Farshid Jahangosha Skrevet

Farshid er alltid blid og hyggelig! Han er svært dyktig og lett å kommunisere med!
Anbefales på det sterkeste!

Dyktig og god

Lege: Brit Eli Raanaa Skrevet

Faglig dyktig. Veldig grei å prate med, hun strekker seg langt for pasientene sine.
Hun er alltid sent ute, og dermed også ganske stressa. Når jeg har vært der for mindre plager, har hun vært veldig kjapp med å konstantere hva problemet er og hva som må gjøres. Det er jo forsåvidt greit det, men det bidrar til den "samlebåndsfølelsen" som Studenthelsetjenesten kan gi.
Men min erfaring er likevel at hun vurderer riktig, slik at hun stresser ned et par hakk når det er behov for det.
Jeg er veldig fornøyd med henne som fastlege, og kan virkelig anbefale henne videre!
NB: hun har kontor i SiOs lokaler nede i sentrum, hun er sjelden på Blindern lenger.

Hun er fantastisk!

Lege: Brit Eli Raanaa Skrevet

Etter mange mislykkede forsøk på å finne en lege som tok meg på alvor, fant jeg endelig en. Hun tok meg på alvor med en gang, og var nøye med oppfølging og henvisning. Endelig fikk jeg hjelp med noe jeg hadde slitt med lenge.

Hyggelig, forståelsesfull og veldig dyktig. Hun har til tider mye å gjøre, men tar seg likevel tid.

Den beste jeg har hatt. Om flere kunne vært som henne!