Legegruppen Manglerud

Plogveien 6 0679 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legegruppen Manglerud

Dømmende

Lege: Nadim Latif Skrevet

Kom til legen med smerter i underarmene og hendene. Jobber som håndtverker. Sliti med dette i mange år og nå tenkte jeg å få ordnet dette en gang for alle. Første timen så var han veldig forståelsesfull og sa at dette skulle vi finne ut av å ordne. at jeg mest sannsynlig måtte finne en annen jobb, men at dette skulle han ordne med nav og arbeidsgiver om evt. Tilrettelegging eller etterutdanning. Ble sykmeldt og etterhvert som jeg har vært hos han så har det blitt verre og verre. Da har han sagt ting som at jeg ikke kan gå sykemeldt og at jeg må bytte jobb, da de ikke finner noe konkret feil. Men jeg har da ventet på nav for å finne ut hva som skal gjøres. Samme har arbeidsgiveren min.
Plutselig en dag så sier han: " er det noe verre en å bytte jobb. Si opp jobben din" han har da tatt prøver og jeg har vært hos en spesialist. De finner ikke noen "feil" så da mener han at det ikke er noe. Men han vil heller ikke henvise meg videre. Så var jeg der her om dagen og fikk da denne beskjeden: " du kan ikke gå sykemeldt resten av livet. Du er en samfunnsnyter, naver og latsabb. Uteliggere er også samfunnsnytere" ble jo litt satt ut og nikket og sa ja. Fikk en sykemelding til og fikk beskjed om å ta tak i livet mitt. Så nå har jeg gått over til bedriftslegen som henviser meg videre og vil hjelpe meg. Aldri mer tilbake til han! En lege kan og skal ikke si sånt til pasientene sine.

Dr. Løvland

Lege: Harald Eik Løvland Skrevet

Han er en fantastisk dyktig og en lyttende lege som jeg har 100 % tillitt til. Vel så må vi vente, men det er for at han faktisk tar seg tid til og snakke med meg.

Serviceinnstilt

Lege: Nadim Latif Skrevet

Latif er meget serviceinnstilt og effektiv, og er mye mer fleksibel enn det jeg vil forvente av en offentlig ansatt lege. På tross av at han har en av Oslos største kundemasser, opplever jeg det som enkelt å få time med fleksible åpningstider (så man slipper å ta seg fri fra jobb) og han tar seg god tid. Anbefales på det sterkeste.

Lang ventetid

Lege: Nadim Latif Skrevet

Alltid 20-30 minutter forsinket. Sist satt jeg over 1 time og ventet, selv om jeg hadde timebestilling.

Dr. Latif virker interessert, er veldig hyggelig og lyttende, men kommer med for vage og mangelfulle tilbakemeldinger, spesielt rundt resultater på prøver. Kunne fulgt opp bedre, og gitt konkrete og detaljerte tilbakemeldinger.

Jeg ser at Dr. Latif har over 2400 pasienter. Kanskje det er fler enn han klarer å følge opp?

Kompetent, svært inkluderende og vennlig

Lege: Nadim Latif Skrevet

Jeg opplever Nadim Latif som svært kompetent, inkluderende og vennlig. Han virker oppriktig interessert, og han følger opp på en god og tilfredsstillende måte. Han forklarer sammenhenger og kommuniserer på en enkel og forståelig måte.