Alpha Legegruppe

Asperudveien 67 1255 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Alpha Legegruppe

Trygg og Kunnskapsrik

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Ellen Sofie er en meget dyktig og omsorgsfull lege. Man føler seg alltid ivaretatt, både faglig og menneskelig. Akkurat nå har hun permisjon, men hun har fått en fantastisk og kunnskapsrik vikar! Ved første konsultasjon tok han umiddelbart tak i mine plager, startet utredning med MR og blodprøver og oppdaget en sykdom, som jeg nå får behandling for med medisiner. Livet mitt har endret seg fullstendig til det bedre med behandlingen. For øvrig er de begge presise og det har vært svært lite forsinkelser og venting på venterommet. Både Ellen Sofie og nåværende vikar anbefales på det sterkeste!

Styr unna vikaren!

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Ellen er en fantastisk lege! Dessverre har hun vikar i ett år. Styr unna. Mer usympatisk lege har jeg aldri møtt!!

Har for mange pasienter

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Vannsklig å få kontakt med, aviser pasienter hvis de ikke ringer kl 0830 sharp. Har benyttet både SMS tjeneste for timebestilling og respet men blir avvist.

Ber pasienter som er syke gå til legevakt fordi de ikke har tid. Fraråder derfor alle å benytte dette legenteret.

Etter vår mening ser det ut som resepsjonstjenesten har fått innstrukser som ikke følger fastlegeordningen.

Trygg og lyttende

Lege: Navneet Singh Skrevet

Flink til dialog. Tar meg på alvor. Kunnskapsrik. Flink til å henvise til undersøkelser. Hatt ham som fastlege i mange år.

En lege som oppfyller alle kriterier

Lege: Anna Maria Persvold Skrevet

Et imøtekommende, lyttende menneske som jeg er så heldig å ha fått som fastlege. Hun er dyktig rent faglig, og kommer ikke med lettvinte løsninger. Virkelig en lege å stole på. 100% fornøyd.