Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Dyktig lege

Lege: Morten Opås Skrevet

Ser meg som pasient. Har alltid tid nok når det er min/vår tur. Henviser om nødv. gir tilbakemelding om at prøvesvar bare følges opp om noe er galt. Kunne kanskje fått vite resultater uansett? Lett å få ny resept på faste medisiner på telefon. Til tider lang ventetid. Empatisk og dyktig doktor.

Veldig godt fornøyd

Lege: Hilde Voie Skrevet

Hilde Voie var min fastlege da hun var på Linderud legesenter.
Var veldig fornøyd med henne.
Faglig dyktig og jeg fikk all den hjelp og oppfølging jeg trengte.
Bestandig blid og hyggelig

Ingen god match..

Lege: Else Helene Thorvik Skrevet

Virker ofte sur og uinteressert og er lite tillitsvekkende. Har liten evne til å se utenfor "skoleboka" og ignorerer spørsmål hun ikke kan svare på eller temaer hun ikke er åpen for. Er lite interessert i mine egne betraktninger rundt tilstanden, men gjør seg fort opp egne meninger.

Føler overhodet ikke at hun bryr seg om meg som menneske, kun som et ledd i rekken..Har aldri ringt meg, til tross for prøvesvar som har vært godt utenfor referanseverdier. I beste fall sender hun en kopi av prøvene i posten.

Jeg har en kronisk lidelse som forutsettter ganske hyppige legebesøk og har aldri vært hos henne med mer akutte tilstander.

Er ofte punktlig når du først har time, men har altfor lang ventetid.

Anmeldelsen er ene og alene basert på min egen erfaring.

Utrolig flink

Lege: Jarl Inge Melberg Skrevet

Interessert, imøtekommende og fagsterk lege som alltid tar seg tid til pasienten. Føler alltid at jeg blir tatt alvorlig, han lytter godt og følger opp. Rask til å henvise til spesialist hvis symptomene er utenfor hans fagfelt. Får raskt svar på epost og må sjelden vente lenger enn 5 virkedager på time. Er strålende fornøyd med Melberg som fastlege.

Fantastisk

Lege: Asle Ditlef Bjåmer Skrevet

Kunne ikke hatt en bedre og tryggere lege. Alltid hyggelig å komme til deg, føler meg sett og ivaretatt. God oppfølging, enkel å prate med og forståelsesfull. Gruer meg aldri å til legen!!