Humana Sandvika AS - Humana Helse A

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Humana Sandvika AS - Humana Helse A

Uinteressert og overfladisk undersøkelser

Lege: Jorunn Hjertvik Skrevet

Arvet henne fra tidligere fastlege som jeg var svært fornøyd med. Hjertvik virker uinteressert og er overfladisk i undersøkelser. Følger ikke opp ting hun har sagt hun skal gjøre til neste time. Lite serviceinnstilt og lite tillitvekkende.

Veldig godt fornøyd

Lege: Hilde Voie Skrevet

Hilde Voie var min fastlege da hun var på Linderud legesenter.
Var veldig fornøyd med henne.
Faglig dyktig og jeg fikk all den hjelp og oppfølging jeg trengte.
Bestandig blid og hyggelig

En meget flink og omtenksom lege

Lege: Else Helene Thorvik Skrevet

Litt overrasket over å lese at ikke alle er like fornøyd m denne legen. Jeg har hatt noen helseutfordringer de siste årene, og har måttet oppsøke fastlege på kontoret oftere enn tidligere, inkl litt mails frem og tilbake. Opplever legen som flink, interessert, forståelsesfull og veldig god å prate m om forhold rundt sykdommen. Raske, gode tilbakemeldinger. Alt i alt har hun vært helt super. Vil også rose legene som har legevakt samt blide, hyggelige resepsjonister og sykepleiere. Møter bare positive, profesjonelle og flinke medarbeidere. Egentlig greit å bli litt kjent m flere av legene på stedet. Blir tryggere i akutte situasjoner der fastlegen ikke kan motta.

Ingen god match..

Lege: Else Helene Thorvik Skrevet

Virker ofte sur og uinteressert og er lite tillitsvekkende. Har liten evne til å se utenfor "skoleboka" og ignorerer spørsmål hun ikke kan svare på eller temaer hun ikke er åpen for. Er lite interessert i mine egne betraktninger rundt tilstanden, men gjør seg fort opp egne meninger.

Føler overhodet ikke at hun bryr seg om meg som menneske, kun som et ledd i rekken..Har aldri ringt meg, til tross for prøvesvar som har vært godt utenfor referanseverdier. I beste fall sender hun en kopi av prøvene i posten.

Jeg har en kronisk lidelse som forutsettter ganske hyppige legebesøk og har aldri vært hos henne med mer akutte tilstander.

Er ofte punktlig når du først har time, men har altfor lang ventetid.

Anmeldelsen er ene og alene basert på min egen erfaring.

Dyktig, hjelpsom, sympatisk

Lege: Jorunn Hjertvik Skrevet

Jeg arvet Dr. Jorunn Hjertvik etter min tidligere fastlegen på Høvik. Fornøyd og synes hun er veldig bra både som lege og menneskelig