Humana Sandvika/ Humana Helse

Telefonnummer67 55 31 0067 55 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Humana Sandvika/ Humana Helse

Varierende

Lege: Else Helene Thorvik Skrevet

Jeg har vært mye hos denne legen. Egentlig synes jeg hun er flink og lyttende, men i mitt tilfelle har hun sviktet når det kommer til ting hun ikke kjenner godt til selv. Når man er lege bør man ikke si "vet ikke", men henvise til noen med spisskompetanse. Hun har altså hverken løst problemet eller henvist videre, angående ting som har plaget meg mye i hverdagen. Men når det kommer til konkrete ting som hun kjenner godt til, har hun vært veldig flink til å henvise og finne/gi informasjon. Hun er hyggelig og rolig.

Hun har også ALT for lang venteliste (14 dager), og kravet for å få akuttime er veldig høye. Sekretærene og de på laben er blide og hyggelige, noe som er kraftig mangelvare i Bærum (snakker av erfaring). Så derfor må jeg si "hverken eller", i og med at inntrykket er så varierende.

Flink lege! Veldig fornøyd

Lege: Morten Opås Skrevet

Han har vært min lege i mange år, og tror aldri jeg kommer til å bytte. Jeg føler han ser meg, og jeg går alltid ut lettere til sinns etter jeg har vært hos han.

Seksstjernes lege....

Lege: Asle Ditlef Bjåmer Skrevet

... og ikke mere ventetid hos han enn hos de fleste andre fastleger som har fullt opp med pasienter.

MEN, skrankepersonalet må skjerpe seg!!! Svært utilgjengelig og lite hyggelig. Å sammenligne legekontoret med en butikk viser ikke gode holdninger. Videre er Humana pålagt å ta i mot kontanter som lovlig betalingsmiddel ved legebesøk, noe de ikke gjør. Resultatet er da at en mottar faktura med påplusset fakturagebyr. Legekontorer har ikke anledning til å nekte pasienter å betale med kontanter.

Super lege!

Lege: Jorunn Hjertvik Skrevet

Jorunn er en lyttende, forståelsesfull og dyktig lege.
Føler meg alltid godt ivaretatt, og hun er oppriktig interessert i meg som pasient.

Anbefales på det varmeste!

Usympatisk og lite tilgjengelig...

Lege: Hilde Voie Skrevet

Voie oppleves som lite sympatisk mot min situasjon som pasitent. Min pasient historie er svært kompleks, sensitiv og jeg sliter med mye smerter. Det er mest problematisk når hun ikke er tilgjengelig og uvillig til å lytte til meg fordi det virker som hun allerede har bestemt seg for hvordan behandlingen skal foregå - altså er det ingen mulighet til å tilpasse og justere bandlingen når Voie har bestemt seg. Det opplever jeg som vanskelig da min situasjon stadig er i endring og jeg trenger en lege som har evne til å se det store bildet.