Humana Sandvika/ Humana Helse

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Humana Sandvika/ Humana Helse

Utilgjengelig

Lege: Hilde Voie Skrevet

Fikk bestilt telefonkonsultasjon. Ble ikke oppringt.
Snakket med legekontor, de sa at jeg må bare vente.
Ble ikke oppringt, har ringt i 3 dager på rad etter det og har fått samme svar fra resepsjonen: "Det er veldig rart, jeg skriver en beskjed til legen".
Ingen ringte meg fortsatt etter 6 virkedager.
Oppgitt og bytter lege.
Jeg mener det er ikke riktig å behandle pasienter på den måten.

Fantastisk fastlege

Lege: Kristin Vik Skrevet

Kristin er kunnskapsrik, oppmerksom og omsorgsfull. Hun tar seg tid og gjør det lille ekstra. Beste fastlegen jeg har hatt.

Lyttende, tilgjengelig og nøyaktig

Lege: Torgeir Wergeland Sørbye Skrevet

Har hatt Torgeir Wergeland Sørbye som fastlege i 11 år. Går regelmessig til kontroll. Har kun gode erfaringer.
Han kombinerer nærhet og profesjonalitet. Oppfatter både Sørbye og legesenteret forøvrig som sværdeles seviceorienterte. Gir ham de beste anbefalinger.

Bra fastlege

Lege: Else Helene Thorvik Skrevet

Har hatt HT som fastlege i mange år nå, og er veldig fornøyd. Selv om jeg har en kronisk sykdom som er utenfor hennes «komforsone». Hun er fin å snakke med, lyttende og henviser videre. Enig i at det er litt lang ventetid på time. Pasientsky fungerer veldig bra mhp resepter og andre spørsmål. Raskt svar.

Trygg, forstående og kunnskapsrik

Lege: Asle Ditlef Bjåmer Skrevet

Tar seg tid, er forstående og imøtekommende. Kun gode ting å si. Glad for å ha hatt han som fastlege.

(Dette er ikke en anmeldelse av Humana generelt som håndterer mye av kommunikasjonen)

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.