Humana Sandvika/ Humana Helse

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Humana Sandvika/ Humana Helse

Fantastisk fastlege

Lege: Morten Opås Skrevet

Han er lyttende, dyktig og grundig. Dette er ting som jeg setter veldig pris på. At han er effektiv og hyggelig samtidig, setter nok også arbeidsgiveren hans pris på. Terningkast: 6.

Vennlig og empatisk

Lege: Else Helene Thorvik Skrevet

Har hatt henne som lege i noen år og er veldig fornøyd. Hun tar seg god tid (uten å bli forsinket), er rolig og trygg og man føler seg sett. Hun virker genuint interessert i hvordan jeg har det, haster ikke gjennom og kommer med råd og tips. Det kan være vanskelig å få time raskt, men har fått på dagen ved behov.

Alle tiders familielege

Lege: Jarl Inge Melberg Skrevet

Jeg og min familie med mann og 3 barn har brukt Melberg som fastlege siden 2010. Han har alltid ivaretatt oss på beste måte. Han har alltid vært imøtekommende og snill med barna mine som aldri har gruet seg til legetimer med ham. Personlig har han støttet meg gjennom en stor livskrise og gitt meg tilbake håpet og troen på meg selv i en vanskelig tid. Vi får alltid raskt time og bestiller det selv på nettet i Pasientsky. Jeg ble også veldig overrasket når jeg nylig var på en sjekk hos ham når jeg fikk tilsendt svar med kommentar digitalt samme kveld. Time fikk jeg også samme dag som jeg bestilte.
Han virker også å trives meget godt i jobben sin.

Dyktig

Lege: Jorunn Hjertvik Skrevet

Jorunn Hjertvik er meget dyktig lege. Blir fulgt opp. Hun bryr seg om pasienten. Anbefales. Ser frem til at din permisjon utgår og at du igjen er tilbake på humana i oktober 2019

Flink og engasjert

Lege: Torgeir Wergeland Sørbye Skrevet

Kom til Torgeir via legevaktordningen på Humana. Følte da at jeg ble tatt skikkelig vare på og byttet over til han som fastlege. Han fulgte da opp mine rare prøvesvar, selv om vi ikke fant løsningen før en stund etterpå. Han gav seg ikke før diagnosen var på plass. Takket være Torgeir ble jeg aldri en kasteball i legesystemet. beholdt han selv etter jeg flyttet lengre unna.