Humana Sandvika/ Humana Helse

Telefonnummer67 55 31 0067 55 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Humana Sandvika/ Humana Helse

Alle tiders familielege

Lege: Jarl Inge Melberg Skrevet

Jeg og min familie med mann og 3 barn har brukt Melberg som fastlege siden 2010. Han har alltid ivaretatt oss på beste måte. Han har alltid vært imøtekommende og snill med barna mine som aldri har gruet seg til legetimer med ham. Personlig har han støttet meg gjennom en stor livskrise og gitt meg tilbake håpet og troen på meg selv i en vanskelig tid. Vi får alltid raskt time og bestiller det selv på nettet i Pasientsky. Jeg ble også veldig overrasket når jeg nylig var på en sjekk hos ham når jeg fikk tilsendt svar med kommentar digitalt samme kveld. Time fikk jeg også samme dag som jeg bestilte.
Han virker også å trives meget godt i jobben sin.

Dyktig

Lege: Jorunn Hjertvik Skrevet

Jorunn Hjertvik er meget dyktig lege. Blir fulgt opp. Hun bryr seg om pasienten. Anbefales. Ser frem til at din permisjon utgår og at du igjen er tilbake på humana i oktober 2019

Flink og engasjert

Lege: Torgeir Wergeland Sørbye Skrevet

Kom til Torgeir via legevaktordningen på Humana. Følte da at jeg ble tatt skikkelig vare på og byttet over til han som fastlege. Han fulgte da opp mine rare prøvesvar, selv om vi ikke fant løsningen før en stund etterpå. Han gav seg ikke før diagnosen var på plass. Takket være Torgeir ble jeg aldri en kasteball i legesystemet. beholdt han selv etter jeg flyttet lengre unna.

Uengasjert rutinejobbing

Lege: Jarl Inge Melberg Skrevet

Jeg oppfatter Jarl Inge Melberg som en hyggelig person, men han virker ikke altfor opptatt av meg som pasient og det jeg har å si. Jeg tviler sterkt på at han oppdaterer seg ved å ta en liten kikk på journalen før eller under besøket. Uengasjert rutinejobbing! Har brukt ham i ca. et par års tid, og der stopper det. Derfor bytter jeg lege nå. Jeg ønsker meg en lege som tar seg tid og som tar meg på alvor, og en lege som jeg kan ha en meningsfylt dialog med om min helse.

Praktisk og interessert

Lege: Jarl Inge Melberg Skrevet

Jeg oppfatter ham som en praktisk lege med solid kunnskap. Han gir klare tilbakemeldinger og beskjeder. Han lytter og virker å forstå veldig godt hva som er mitt problem og min bekymring. Han kommer alltid med praktisk gode råd som er lett å forstå og også å bruke i mitt hverdagslige liv. Det har ved flere anledninger vært til meget god hjelp. Han bruker mange ulike bilder og eksempler fra tidligere erfaringer, og virker å ha vært borte i det meste.
Den siste tiden har det ikke vært ventetid. Har fått time samme dag eller dagen etter på vanlige timer.
Han svarer også veldig raskt på e-konsultasjoner.
Anbefales.