Humana Sandvika/ Humana Helse

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Humana Sandvika/ Humana Helse

Veldig fornøyd

Lege: Kristin Vik Skrevet

Møtte min fastlege for første gang etter å bli sendt mellom fastlege vikarer /studenter, som var mer opptatt av å skrive ut medisiner og sende meg rundt til private, dyre spesialister.
Hun tok meg på alvor , lyttet på meg og vi hadde en god dialog. Er kjempe fornøyd med min nye fastlege, hun er trygg, profesjonell og kompetent.

Legevakt

Lege: Torgeir Wergeland Sørbye Skrevet

Jeg har kun hatt Torgeir på legevakttimer. Jeg er skikkelig fornøyd med han. Han hører etter på hva du har å si, han er skikkelig hyggelig, han kan tulle om ting noe jeg liker. Jeg liker ikke leger som kun er seriøse, de må være både seriøse å kunne tulle med ting. Jeg liker han så godt

Fantastisk fastlege

Lege: Morten Opås Skrevet

Han er lyttende, dyktig og grundig. Dette er ting som jeg setter veldig pris på. At han er effektiv og hyggelig samtidig, setter nok også arbeidsgiveren hans pris på. Terningkast: 6.

Vennlig og empatisk

Lege: Else Helene Thorvik Skrevet

Har hatt henne som lege i noen år og er veldig fornøyd. Hun tar seg god tid (uten å bli forsinket), er rolig og trygg og man føler seg sett. Hun virker genuint interessert i hvordan jeg har det, haster ikke gjennom og kommer med råd og tips. Det kan være vanskelig å få time raskt, men har fått på dagen ved behov.

Alle tiders familielege

Lege: Jarl Inge Melberg Skrevet

Jeg og min familie med mann og 3 barn har brukt Melberg som fastlege siden 2010. Han har alltid ivaretatt oss på beste måte. Han har alltid vært imøtekommende og snill med barna mine som aldri har gruet seg til legetimer med ham. Personlig har han støttet meg gjennom en stor livskrise og gitt meg tilbake håpet og troen på meg selv i en vanskelig tid. Vi får alltid raskt time og bestiller det selv på nettet i Pasientsky. Jeg ble også veldig overrasket når jeg nylig var på en sjekk hos ham når jeg fikk tilsendt svar med kommentar digitalt samme kveld. Time fikk jeg også samme dag som jeg bestilte.
Han virker også å trives meget godt i jobben sin.