Jeløy Legesenter

Ole Vigs gate 13 1517 Moss

Siste vurderinger av Jeløy Legesenter

Glimrende lege.

Lege: Trine Haug Skrevet

Jeg er svært fornøyd med dr. Haug. Veldig hyggelig og snill lege. Tar seg god tid til å lytte og god lege. Jeg blir alltid glad når jeg har legetime. Imøtekommende og god lege som jeg anbefaler på det sterkeste.

Fastlegeordningen

Lege: Trine Haug Skrevet

Opplever at fastlegeordningen er "firkantet" og lite brukervennlig for pasienter med redusert psykisk helse. Her har systemet mye å gå på. Valget blir enkelt; søke seg til privatklinikk der de er mye mer imøtekommende og ser pasientens behov. Betaler gladelig mer pr konsultasjon.

Lyttende og empatisk lege

Lege: Trine Haug Skrevet

Trine tar deg på alvor og tar skikkelige undersøkelser. Henviser til spesialist når det er nødvendig. Hun er fin å snakke med. Rolig og behagelig. Har brukt henne i mange år og er svært fornøyd. Anbefales!

En fantastisk fastlege

Lege: Ola Amundsen Skrevet

Har absolutt ingenting å klage på når det gjelder Ola! Ja,han bruker lang tid på pasienter og det er en del venting,MEN han gir deg rett oppfølging,rett medisineringer og veldig interessert i psykiskhelse som er ett stort pluss for meg som sliter med psyken

Ola Admunsen

Lege: Ola Amundsen Skrevet

Han er den beste legen jeg har hatt. Han gir tid å høre, han skriver ned viktig info. Han er snill og flink legen