Tannhelsesenteret Lørenskog

Tannhelsesenteret Lørenskog holder til i Lørenskog

Siste vurderinger av Tannhelsesenteret Lørenskog

Terese er god som gull!

Tannlege: Terese Larsen Skrevet

Hun er dyktig, positiv, forklarer godt og får et bra resultat. Renslig og nøye. Så fornøyd med min tannlege!

En utrolig flink tannlege og kirurg

Tannlege: Even Mjøen Skrevet

Jeg hadde veldig angst men han fikk det til å virke lett og operasjonen gikk veldig raskt. Jeg ble godt tatt vare på helhetlig var det den beste tannlege opplevelsen min.

Dyktigste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Jabar Ali Shah Skrevet

Jeg møtte Jabar første gang da jeg måtte inn på en akutt-time, siden det har jeg kun brukt han.
Han er så gjennomført profesjonell, dyktig, rolig, bruker humor der det passer seg og får deg virkelig til å føle deg trygg i tannlegestolen.
Jeg har ikke tannlegeskrekk, men syntes absolutt ikke det er gøy å være der, men Jabar gjør det hele til en fin opplevelse.
Han får min varmeste anbefaling.

Beste tannlegen

Tannlege: Jabar Ali Shah Skrevet

Kjempe fornøyd. Beste tannlegen. Hyggelig. Lytter til pasienten. Rolig og flink. forklarer godt. Tar det med ro.

En tannlege rik på kompetanse og et hyggelig smil!

Tannlege: Jabar Ali Shah Skrevet

Veldig takknemlig for å få time raskt rett før stengetid. Tannlege Jabar var tilstede, han forklarte godt, og utførte behandlingen som trengtes helt smertefritt. Han ble også igjen over normal arbeidstid uten å ta noe ekstra betalt for det. En skikkelig helt!