Tannhelsesenteret Lørenskog

Skårersletta 10 1473 Lørenskog
Tannhelsesenteret Lørenskog holder til i Lørenskog

Siste vurderinger av Tannhelsesenteret Lørenskog

Veldig behagelig og smertefri behandling.

Tannlege: Jabar Ali Shah Skrevet

Jeg skriver dette for å uttrykke min oppriktige takk til deg Mr. Shah, og teamet rundt for å ha passet så godt på meg på torsdag. Å få trukket ut en visdomstann kommer aldri til å bli en hyggelig opplevelse, men du gjorde ditt beste for å sikre at det ble utført på en informert, profesjonell og smertefri måte. Det at du tok ut tid til å la meg stille spørsmål før, under og etter prosedyren var veldig betryggende. Du er en flink og behagelig tannlege. Jeg skulle ønske at jeg hadde møtt på deg tidligere, da hadde jeg ikke trengt å være så redd eller bli nervøs av å måtte dra til tannlegen. Takk for at du ringte meg opp for en oppfølgingssamtale i ettertid.

Tusen takk for alt.

Du får min varmeste og godeste anbefaling.

Snilleste tannlegen jeg har vært hos.

Tannlege: Henrik Silderen Halvorsen Skrevet

Tar hensyn, og har god forståelse for mine ønsker og behov. Tar seg tid og stresser ikke. Alltid hyggelig

Funnet min nye tannlege!

Tannlege: Jabar Ali Shah Skrevet

En veldig dyktig, nøye og omsorgsfull tannlege som jeg er kjempeglad for å ha funnet !! Jeg føler meg alltid velkommen og godt ivaretatt hos ham. Jabar er flink til å skape en trygg og behagelig stemning, og passer spesielt godt til de som «kvier seg» for å ta turen innom tannlegen. Han viser deg verdighet som pasient ved å være hensynsfull og forklarende både før, under og etter behandlingen. Han skiller seg klart ut blant de tannlegene jeg har gått til tidligere, og får derfor min varme anbefaling. Takk for en veldig god opplevelse, og behandling med kvalitet!

Jeg kommer til å fortsette som pasient hos Jabar, og håper at han aldri flytter så langt at jeg ikke kan gå hos ham 😊

Den beste tannlegen hvis man har tannlegefrykt!

Tannlege: Jabar Ali Shah Skrevet

Etter mange år med ingen tannlegebesøk og skam over egen tannhelse skulle det ikke så mye til før tennene mine ga uttrykk for dette. Jeg møtte denne tannlegen ved tannlegevakten på skårer og han var veldig forståelsesfull, imøtekommende og trygg. Jeg gruer meg ikke lenger til å gå til tannlegen. Han er faglig dyktig, forsiktig og god til å forklare hva som skal gjøres. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt.

Very good professional,serious and secure on what he is doing !

Tannlege: Even Mjøen Skrevet

He is experienced and take the time he needs to do things in a proper way.I felt save with him and the nurse helping .
First time he was also very kind and smiling.