Asker Legesenter AS

TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Asker Legesenter AS

Dyktig, ryddig og presis!

Lege: Anne Cathrine Tveit Geheb Skrevet

Har alltid sett på journalen på forhånd. Kommuniserer godt og kjapt. Er åpen for innspill, tar argumenter og forslag på alvor. Meget dyktig lege, men er klar på egne begrensninger og henviser eller henter informasjon om nødvendig. Kan være bestemt, men på en god og konstruktiv måte.

Dyktig, interessert og lyttende

Lege: Maria Therese Fanghol-Syvertsen Skrevet

Vi er svært fornøyde med Maria Fanghol-Syvertsen. Hun tar seg tid til å lytte for å få et helhetsbilde, gir tydelige tilbakemeldinger og forklarer situasjon, forløp og «løsninger/utfall» på en forbilledlig måte. Svarer raskt på e-konsultasjon. Hele familien på fire er svært fornøyde. Anbefales!

Alltid sen/forsinket

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Har alltid måttet vente 30-40 minutter på å komme inn. Når jeg først kommer inn så blir han borte og opptatt med diverse telefoner. Legen har underveis utrolig lite fokus på pasient og man føler seg ikke sett eller hørt.

Anbefales på det varmeste

Lege: Maria Therese Fanghol-Syvertsen Skrevet

Maria er en helt super fastlege som jeg virkelig kan anbefale.

I tillegg til å være min fastlege, er hun også fastlege for mine barn.

Hun er kunnskapsrik, tryggende, serviceinnstilt, imøtekommende og virker oppriktig interessert. Hun tar seg alltid god tid, og jeg har aldri hatt problemer med å få time innen kort tid. Svarer også raskt på spm. via e-konsultasjon.

Meget kompetent og empatisk!

Lege: Thor Odland Skrevet

Odland var flink til å sette seg i saken, huske detaljer fra besøk til besøk og meget kompetent. Jeg verdsetter en lege som går rett på salen og ikke kaster bort tiden hans eller tiden min.