Asker Legesenter AS

TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Asker Legesenter AS

En lege med altid bra humør og smil henter sine pasienter fra ventevarelse

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Han er fastlegen til hele familjen vår. Han er faglig dyktig og Kunnskapsrik, men søker råd om nødvendig, engasjert, og alltid imøtekommende. Han er en lege som både ser og hører deg. Jeg føler meg godt ivaretatt, han kan rask se felet, gir gode svar på spøsmålet, Henviser videre om han er usikker på noe til og med ringer for få rask henvisnings time.

Min beste lege hittil

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Han er en lege som virkelig viser at han vil mitt beste. Er opptatt av pasienten og lett å kommunisere med, støtter og kommer med forslag. Min familie har hat han som fast lege i ca. 10 år: Kommer alltid med gode forslag, følger godt opp og ser etter pasientene sine.Anbefaler han trygt til andre.

Øksnes på resept

Lege: Svein Øksnes Skrevet

Etter 12 år som pasient beundrer jeg bare fastlegen min mer og mer. Det gjør ingenting at man må vente lenge, for når du er inne hos han handler det bare om meg og han hører på alt jeg har å si. Selv når jeg kom skrikende inn med smerter fra dobbel nakkeprolaps gikk jeg smilende ut. For han har humor, og noen ganger er det beste medisin. Jeg har vært inn og ut av psykiatrien og selv om han ikke er en psykolog er han ofte mitt første ledd til neste steg i behandling og jeg kan bare si at han har reddet meg mer enn en gang! Øksnes på resept som jeg kaller det :)

Svir av pasienter i en fei

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Her har vi et eksempel på kvantitet istedet for kvalitet. Jeg tror han må ha norgesrekord i å svi av pasienter, muligens får han mer betalt for dette?
Lytter dårlig og har standardsvar på alt. Slår ofte i legebøker, hvordann er
det med kunnskapen? Du får nokk bedre svar på nett av nettlegen og sparer
da den summen det koster deg når du går ut fra Benjamin etter en lynkjapp
2-4 minutters "konsultasjon".

For kjapp i svingene

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Lytter ikke, for kjapp med å tilby sykemelding og medisiner.