Asker Legesenter AS

TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Asker Legesenter AS

Den verste fastlegen som jeg har brukt.

Lege: Thor Odland Skrevet

Lege og sykepleier manglet totalt respekt for min tid, og jeg følte meg diskriminert. Begge ga blaffen i timeavtalen min, og de lot meg vente i flere timer.
Det virket som om både legen og sykepleieren likte å diskriminere meg ved å la andre pasienter komme foran meg i køen.
Sykpleieren hadde store problemer med å ta blodprøve av meg.
Legen utførte grundige medisinske undersøkelser, men han ga ingen tilbakemeldinger til meg om resultatene.

Hurra for Benjamin

Lege: Benjamin Noddeland Skrevet

Han anser jeg til å vere en av Norges beste, han kjenner sine begrensninger søker hjelp når det trenges,

Jeg er heldig.

Lege: Anne Cathrine Tveit Geheb Skrevet

Alltid blid. Lytter og følger opp. Har også ringt meg for å høre hvordan ting er. Virker kunskapsrik.

Faglig sterk - og hyggelig

Lege: Svein Øksnes Skrevet

Øksnes lytter, ser hele meg som person, har klare meninger, forklarer sammenhenger, virker kunnskapsrik og alt dette sammen med et sjarmerende og humoristisk vesen.
Han er god å diskuterer med, ingen bedre-viter, og har et åpent og vidt syn syn på årsak-virkning-forhold.
Jeg er trygg, føler meg godt ivaretatt og er i godt humør når jeg forlater legekontoret (selv om forsinkelsene kanskje er i lengste laget .)

<<<<<<<flott lege

Lege: Svein Øksnes Skrevet

Legen setter seg inn i pasientens plager, er lyttende og vurderende. Er heller ikke redd får å henvise til spesialister dersom han mener det er nødvendig. Man føler seg trygg hos han, en fantastisk lege som er til for pasienten .God kommunikasjon og mye humor