Oris Dental Madla

Oris Dental Madla holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Oris Dental Madla

Betryggende og rolig

Tannlege: Claudia Andrea Haugen Skrevet

Jeg har selv slitt med tannlegeskrekk, men Claudias ro og forståelse gjorde at jeg klarte over tid å få den behandlingen som var nødvendig for meg. Solid faglig og trygg i stolen.

Faglig dyktig men...

Tannlege: Annlaug Lunde Stensland Skrevet

Faglig dyktig med mangler omtanke for pasienten. Måtte flere ganger gi beskjed at min datter har hatt tannlege skrekk og at man må oppføre seg deretter. Altså var forventningen at det ble informert underveis hva som kom til å skje og at man var litt forsiktig. Respons var en sur kommentar med påfølgende sur mine.
Håper ikke dette er standard oppførsel blant reguleringstannlegene på ORIS.

Veldig flink

Tannlege: Sverre Bartz-Johannessen Brun Skrevet

Denne tannlegen møter deg på en fantastisk måte. Han er blid, trygg, beroligende, serviceinnstilt og meget faglig flink. Veldig opptatt av pasientens vel og ve. Anbefales på det sterkeste!

En fantastisk tannlege

Tannlege: Armin Selimovic Skrevet

Jeg har vært mye hos tannlege gjennom årene, og dette må være en av de beste. Han er behagelig, faglig dyktig, nøyaktig, forklarer mye og veldig hyggelig. Jeg er alltid trygg når han behandler meg, anbefales!

Profesjonell og hyggelig

Tannlege: Annlaug Lunde Stensland Skrevet

Min datter har gått med regulering som nylig er tatt av. Resultatet er blitt kjempefint. Vi er storfornøyd med oppfølging og service. Min datter har aldri gruet seg til å gå til behandling. Kan trygt anbefale denne tannlegen til andre.