Oris Dental Madla

Oris Dental Madla holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Oris Dental Madla

Hyggelig, dyktig tannlege

Tannlege: Poyan Miralimohammadi Skrevet

Behagelig å forholde seg til. Svært godt inntrykk. Smertefri behandling, og tar godt i mot pasientene, med behagelig å beroligende væremåte. Vært hos han to ganger og likte denne tannlegen godt. Annbefales.

Anbefales til alle som har tannlegeskrekk!

Tannlege: Roshi Frafjord Skrevet

Tannlegeskrekk hander ikke om smerte, men om mye annet. Jeg trakk rotfylt jeksel med betennelse under helt uten smerter. Likevel "fælt" da jeg har fullstendig skrekk for tannleger og syns lyder, banking og vibrering er heftig. Her ble jeg møtt på en fantastisk måte. God info, veldig rolig, og en tannlege som sa alt hun gjorde underveis, sa også at nå skal jeg borre i ca 10 sekund. Så talte hun høyt. Etterpå liten pause. Så neste. Det gikk så fint! Jeg kunne fått både valium og sterkere saker, men klarte meg fint uten etter eget valg. Er du redd, er dette plassen å gå. Hele jobben tok 15 minutter.

Flink og profesjonell

Tannlege: Magne Skomedal Skrevet

Magne oppleves profesjonell, hyggelig med en varm humor, og gir god informasjon om prosessen underveis. Utstyret som brukes er moderne og oppdatert, og ingen annen kommunal tannlege har komt i nærheten av å fjerne så mye tannstein hos meg som han gjorde på min første time hos han. Fjernet også ene visdomstannen hos Anja Nilsen Nyland i spesialist-delen av klinikken, denne har helet fantastisk fint i løpet av få dager, og etter 3 dager nå trenger jeg nesten ikke å bruke smertestillende. Superfornøyd kunde! Er litt dyrt, men man får det man betaler for mener jeg. Om jeg skal pirke på noe må det være at jeg ville hatt en oversikt over hvilke tjenester og tillegg jeg betaler for på kvitteringen min, ikke bare sluttsummen, for forutsigbarhet i pris til neste gang.

Dyktig og rolig tannlege

Tannlege: Kasper Dahl Kristensen Skrevet

Kasper er like dyktig som han er rolig, og han tar seg tid til å forklare på forhånd. Topp tannlege!

Veldig dumt at flere av resepsjonistene ofte er direkte gretne.

Lite hjelpsom

Tannlege: Kristin Grytten Skrevet

Gikk til tannlegen etter å ha mistet en del av en tann og hadde en del ubehag i forhold til dette. Fikk beskjed om at dette ikke var tilfelle, men at en annen tann måtte rotfylles. I tillegg til at jeg ikke fikk hjelp med problemet mitt måtte jeg betale ekstra høy pris fordi det ble satt som en "akutt time", noe jeg i utgangspunktet ikke ønsket.

Har i ettertid gått til en annen tannlege som kunne tydelig se at tannen manglet 1 mm, og fikset dette. Den andre tannen måtte foreløpig ikke rotfylles.