Colosseum Tannlege Majorstuen

Colosseum Tannlege Majorstuen holder til i Oslo

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Majorstuen

Profesjonell og dyktig lege

Tannlege: Harald Olav Eggen Linnebo Skrevet

Han er meget dyktig og gir gode råd. Han er ikke redd for å uttale seg om sin faglige vurdering -en egenskap jeg setter høyt. Han er heller ikke for rask med å overbehandle, men gir gjerne ting tid til å vurdere utviklingen.

Veldig fornøyd

Tannlege: Sadia Nazir Khan Skrevet

Jeg bruker Sadia som min faste tannlege, og går til årlig kontroll. Har vært gjennom både helt vanlig kontroll, rotfylling og bleking (selvvalgt) og er veldig fornøyd. Hun informerer godt underveis og virker sikker og veldig kompetent. Anbefales.

Super tannlege

Tannlege: Per Kristian Elvestad Skrevet

Bare godt å si om Per Christian, verdens beste tannlege.

Teknisk dyktig og sosialt klønete

Tannlege: Odd Langbach Skrevet

Det er nå ca fem år siden jeg avsluttet min behandling hos Langbach og jeg er relativt fornøyd med resultatet av tannreguleringen. Selv om tennene har forflyttet seg noe tilbake iløpet av de siste årene, er tannstillingen min, betraktelig bedre enn det den var ført jeg søke behandling hos Langbach. Samtidig går alt litt for fort hos denne kjeveortopeden, det er vanskelig å få svar på spørsmål og det er lite informasjon å få om selve behandlingsforløpet.

Hadde jeg funnet en kjeveortoped med bedre mellommenneskelig kompetanse, hadde jeg umiddelbart byttet ut Langbach. Men dersom man ønsker regulering bak tennene, er det relativt få tannleger å velge mellom.

Fikk veldig fint inntrykk av Sadia Khan. Varm og imøtekommende men veldig profesjonell og effektiv,

Tannlege: Sadia Nazir Khan Skrevet

Både jeg og min datter har fått utrolig god hjelp av Tannlege Sadia. Jeg får inntrykk av at hun tilbyr behandling av den best mulig kvalitet, uten å overbehandle. Min venninne fikk helt nye tenner men jeg vil jo ha mine egne lengst mulig og det var godt å oppleve tannlegens støtte på det. Kvinne 60 år, med tannlegeangst.