Colosseum Tannlege Majorstuen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo
Colosseum Tannlege Majorstuen holder til i Oslo

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Majorstuen

Konsultasjon: Valg av Bro, implantat eller "krone på stift"

Tannlege: Sadia Nazir Khan Skrevet

Seint "oppmøte" fra spesialisten. Dårlig på kommunikasjon. Svarte unnvikende på spørsmål, men var veldig fiksert på broløsning uten å forklare/ begrunne fordeler, ulemper, usikkerheter, risiki etc for kostnader på ca kr 40000. Jeg hadde ubesvarte spørsmål, da jeg måtte forlate en amputert konsultasjon. Spurte da om jeg kunne ringe i etterkant. Jeg fikk til svar at jeg kunne ringe resepsjonen for å betille ny konsultasjon. Jeg ringte sentralen en halv dag seinere for å bestille en slags "second opinion". Vedkommende på telefon var som alltid særdeles hjelpsom og leste uoppfordret opp fra journalen. Der sto skrevet alt jeg lurte på veldig avklarende, som spesialisten ikke tok seg tid til å informere meg om. Spesialiten sparte seg kanskje ett minutt, men kostet meg kanskje en halv dag i bortkastet tid og undersøkelser på internett og mine tilnærmet bortkastede kroner 2395. Jeg søker nå annen tannlege der jeg er villig til å bruke mine kr 40000

Lave sosiale evner

Tannlege: Odd Langbach Skrevet

Har etter flere år besluttet å få tannregulering. Dette var grunnen til at jeg besøkte Langbach. Allerede etter første konsultasjon valgte jeg å gå få hjelp et annet sted. Overraskende at en som daglig jobber med mennesker ikke har opparbeidet seg høyere sosiale ferdigheter og forståelse. Fremstod som lite empatisk og samarbeidsvillig.

Skånsom, effektiv og rolig

Tannlege: Harald Olav Eggen Linnebo Skrevet

Ble anbefalt av denne tannlegen av min fastlege som selv bruker denne tannlegen. Han sa at tannlege Harald Linnebo er skånsom, effektiv, rolig og dyktig, noe jeg opplever også stemmer.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Øystein Omland Skrevet

Tannlegen har administrert meg riktig og behandlet meg ekstremt bra. Jeg har blitt bedre med tannhelse av den grunn også.
[Navn fjernet av moderator]

Den beste tannlege og behandling jeg har fått.

Tannlege: Gabriel Lorenzo Morales Skrevet

Morales er super flink, dyktig og vet jobben sin. Jeg er glad for å ha han som min tannlege. Anbefales på det sterkeste.