Bjerke Tannmedisin

Bjerke Tannmedisin holder til i Oslo

Siste vurderinger av Bjerke Tannmedisin

FANTASTISK

Tannlege: Roy Stefan Samuelsson Skrevet

Jeg har vært hos mange flinke tannleger oppigjennom årene men Roy overgår dem alle. -----
100% profesjonell, veldig forsiktig og meget nøye. Han tar seg god tid samtidig som han er effektiv og han er like opptatt av det estetiske som at det skal være helt smertefritt. ----- I tillegg har han et behagelig vesen og virker snill og empatisk med glimt i øyet. ----- Jeg har vært pasient hos ham i mange år og føler meg svært heldig. Assistentene hans er også veldig flinke og behagelige og de i resepsjonen er hyggelige. ----- Jeg har anbefalt Bjerke Tannmedisin til mange venner og bekjente og alle har til nå vært like begeistret som meg selv :)

Bare en helt fantastisk tannlege.

Tannlege: Andreas Aspenes Janson Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk i mer en 40 år. Hadde ikke vært hos tannlegen på alle disse årene.
Ble introdusert for Andreas og ingen har noen gang fått meg til å føle meg så rolig og trygg. Satt 4,5t i stolen under en av behandlingene og hadde ikke vondt en eneste gang verken under rotfylling eller når han trakk ut tenner.
Jeg bor 55kmt unna og kjører gjerne til Andreas for behandling.
Går nå dit hvert år for kontroll.
Absolutt å anbefale for alle med tannlegeskrekk.
Behagelig, stø på hånden, rolig og omtenksom, en som virkelig gjør deg trygg..

Brysk og lite tilpasningsdyktig

Tannlege: Andreas Aspenes Janson Skrevet

Han er sikkert grei om du ikke har tannlegeskrekk eller krever noe som helst spesialtilpasning.
Jobben han utfører er grei, men han ønsker ikke å ta seg tid til deg som pasient

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Stig Heistein Skrevet

Seriøs og Dyktig i faget, rolig og vennlig og tar seg god tid. Her er du i trygge hender og stort mer behagelig kan vel ikke et tannlegebesøk bli. Anbefales!

Den beste og snilleste tannlegen!

Tannlege: Christian Nyhus Skrevet

På dette tannlegekontoret er alle hyggelige og imøtekommende! Ikke lenger skummelt å gå til tannlegen og man føler de tar vare på både deg og tennene dine :)))) Tar også alle "bekymringer" på alvor og gir svar på alt man lurer på. Tommel opp!