Bjerke Tannmedisin

Bjerke Tannmedisin holder til i Oslo

Siste vurderinger av Bjerke Tannmedisin

Sympatisk, rolig og netthendt

Tannlege: Andreas Aspenes Janson Skrevet

Jeg slutter meg gjerne til alle rosende innlegg om Andreas Janson.
Han er en veldig behagelig og flink tannlege. Jeg er superfornøyd med å være pasient hos han. Anbefales.

Fantastisk flink tannlege

Tannlege: Christian Nyhus Skrevet

Som liten gikk jeg til skole-tannlege, og har siden hatt tannlege-skrekk. Men etter første time hos Christian og Ine fikk jeg et helt annet syn på å dra til tannlegen. Dette radarparet er svært dyktige i jobben sin, og er både positive, blide og imøtekommende.
Jeg har ingenting å utsette på. Om du har tannlege-skrekk, eller bare ønsker at tannlegen din er en kul fyr som tar godt vare på tennene dine, er det bare å booke time hos Christian og Ine!

Den beste tannlegen jeg har hatt !

Tannlege: Andreas Aspenes Janson Skrevet

Svært fornøyd med han. I utgangspunktet var jeg skeptisk, men ble mer og mer fornøyd og overrasket. Fant løsninger på å fikse mine elendige tenner, hele tiden positiv og oppmuntrende. Lett på hånden , og ikke antydning til smerter . Han var overbevisende. Topp tannlege!!!!

Kjempeflink tannlege!

Tannlege: Roy Stefan Samuelsson Skrevet

Hyggelig tannlege som er kjempe dyktig i sitt arbeid. Tannpleieren er også utrolig hyggelig.
Har ingenting å utsette over hodet.
Rask betjening og fått raske timer.
Jobber like i nærheten, så jeg blir oppringt ved avbestillinger 😀

fantastisk dyktig tannlege og assistent

Tannlege: Christian Nyhus Skrevet

Christian og Ine er et fantastisk dyktig og ikke minst morsomt radarpar. Man føler seg vel i tannlegestolen og de utfører behandlinger upåklagelig. Jeg sovnet en gang under rotfylling, hvilke andre tannleger gjør en så smooth jobb?
Anbefales på det sterkeste!
6 av 5 stjerner fra meg!