Kirurgiklinikken

Kirurgiklinikken holder til i Oslo

Siste vurderinger av Kirurgiklinikken

Ikke imponert

Tannlege: Helge Christen Risheim Skrevet

Lite forståelsesfull tannlege når det kommer Til tannlege skrekk. Ikke spesiel forsiktig forhold tol andre jeg har gått til. Mer opptatt og gjøre sitt. Glad jeg ikke mååå ditt neste gang. Trodde en så voksen mann i det yrket var mer proff. Ikke det nei

Meget dyktig og sympatisk tannlege

Tannlege: Frode Jonny Øye Skrevet

Frode Øye har satt inn implantat i min underkjeve. Under hele behandlingen og oppfølgingen har jeg opplevd å bli behandlet med nøyaktighet, respekt og omsorg. Dette har selvsagt ført til at jeg har følt meg meget trygg på at alt skulle gå bra. Dette er også tilfelle.

Tusen takk for god behandling og oppfølging.

Utrolig service

Tannlege: Helge Christen Risheim Skrevet

Jeg kom innom på slutten av dagen for å bestille en time grunnet en tann som plager meg. Jeg ble møtt på en utrolig profesjonell måte og fikk komme inn til kirurgen nesten med en gang. Utrolig takknemlig for dette.

Meget dyktig og profesjonell kjevekirurg

Tannlege: Helge Christen Risheim Skrevet

Jeg ble hørt og tatt på alvor når jeg uttrykte min frykt og uro for å fjerne en visdomstann.
Samtalen i forkant gjorde meg forberedt på det som skulle skje.
Selve operasjonen ble meget profesjonelt utført. Det var rolig stemning og jeg fikk korte beskjeder om hva som skulle skje. Jeg følte meg trygg.

Engasjert, sympatisk og trygg

Tannlege: Frode Jonny Øye Skrevet

Har bare gode ting å si om oralkirurg Frode Øye og hans medarbeidere. Lokalene er tiltalende og beroligende og mannen selv er særdeles hyggelig. Jeg er ikke glad i å gå til vanlig tannlege og har hatt to operasjoner hos Frode - mer komplisert enn et vanlig tannlegebesøk, men så mye mer avslappende. Anbefales ved behov for oralkirurgi!!