Kirurgiklinikken

Kirurgiklinikken holder til i Oslo

Siste vurderinger av Kirurgiklinikken

Engasjert, sympatisk og trygg

Tannlege: Frode Jonny Øye Skrevet

Har bare gode ting å si om oralkirurg Frode Øye og hans medarbeidere. Lokalene er tiltalende og beroligende og mannen selv er særdeles hyggelig. Jeg er ikke glad i å gå til vanlig tannlege og har hatt to operasjoner hos Frode - mer komplisert enn et vanlig tannlegebesøk, men så mye mer avslappende. Anbefales ved behov for oralkirurgi!!

Profesjonell, dyktig og rolig

Tannlege: Helge Christen Risheim Skrevet

Dr. Risheim gjorde en ellers fryktet visdomstannuttrekning til en veldig god opplevelse.Han var profesjonell og rolig hele tiden. Forberedte og forklarte alt han gjorde underveis, og sørget for at jeg hadde det så behagelig og smertefritt som mulig.
Fikk med god informasjon postoperativt. Alt i alt en utrolig dyktig og hyggelig tannlege/lege

Profesjonell og dyktig tannlege

Tannlege: Helge Christen Risheim Skrevet

Til tross for at jeg ble 20 min forsinket til timen pga trafikkkork, ble jeg tatt imot på en vennlig og profesjonell måte.
Tannlege Helge Risheim opererte bort tannen min uten det minste problem verken under eller etter operasjon. Forklarte meg i detalj hva han gjorde, og jeg følte jeg var i de beste hender.
Vil anbefale han og Kirurgiklinikken på det aller varmeste! Og makan til løsningsorientert gjeng skal man lete lenge etter!

Fantastisk trivelig, proff og flink!

Tannlege: Frode Jonny Øye Skrevet

Effektiv og jordnær, men samtidig knakende trivelig Sunnmøring!
Og jeg som ikke liker tannleger en gang...
Følte meg 100% trygg og godt ivaretatt.
Fresh klinikk og hyggelig service.
Anbefales!

En udelt positiv opplevelse

Tannlege: Helge Christen Risheim Skrevet

Det var ingen grunn til å grue seg for å operere ut visdomstannen.
Jeg fikk raskt time, ble tatt godt imot, behandlingen var profesjonell, hyggelig og jeg fikk god informasjon om alt som skulle gjøres og hva jeg kunne forvente etterpå.
Vil på alle måter anbefale Kirurgiklinikken og Risheim spesielt.