Tannklinikken Skeie

Tannklinikken Skeie holder til i Sandefjord

Siste vurderinger av Tannklinikken Skeie

Proffesjonell og behagelig

Tannlege: Anne Therese Omdal Skrevet

Har vel generelt dårlige tenner med mye hufs og gått til en billig tannlege i mange år tidligere.

Dette ser jeg jo nå at det lønner seg ikke å gå til en såkalt billig tannlege da det får store kostnader i senere tid.

Fikk se en reklame om denne klinikken og leste litt om de, bestilte time og gruet meg veldig da jeg fikk time.

Da jeg kom til timen møtte jeg et veldig behagelig venterom, de har tilogmed 2 ipader der man kan låne mens man venter (men de rekker man ikke å bruke hvis man ikke er i veldig god tid ute ).

Hadde vel egentlig håpet på å få Skeie selv til tannlege, men den damen jeg fikk som tannlege var veldig fin å snakke med og virket veldig proff.

Fikk så time der vi trakk en råtten tann med 3 røtter, dette gikk knirkefritt.

Tok så en gammel amalganfylling med rotfylling, og første gang jeg har sett en slik duk de legger over tanna for å ikke spre bakterier ned i tanna.

Har mye jeg skal gjøre med tennene før jeg er ferdig, men denne klinikken vil jeg anbefalle til alle.

Jeg er hvertfall veldig glad for at jeg tok telefonen til denne klinikken og fikk den tannlegen jeg fikk.

Jeg vil bare sitere " ikke gå til en hvilken som helst tannlege " når du kan gå til Skeie :-)

Forsinket - dårlig respekt for andres tid

Tannlege: Bjørn Szulc Sletmo Skrevet

Forsinket - dårlig respekt for andres tid. Blir ikke gitt beskjed ifra overfladiske personer i resepsjonen.
Får finne seg en annen tannlege.

Helt fantastisk

Tannlege: Bjørn Szulc Sletmo Skrevet

Har vært mange ganger hos Bjørn. Ble anbefalt han da jeg slet med en vanvittig tannlegeskrekk som gjorde at jeg ikke gikk til tannlege på 18 år.
Dette resulterte i at jeg hadde enormt mye arbeid som måtte gjøres.

Resultatet av å gå hos Bjørn er at jeg ikke lengre har tannlegeskrekk og endelig kan smile igjen.

Han er teknisk svært god og forklarer hele tiden hva han gjør hvis du ønsker det, samt at han er forståelsefull og hyggelig nok til å kunne jobbe i psykiatrien.

Resten av gjengen er og svært hyggelig og flinke.

Profesjonell

Tannlege: Anne Therese Omdal Skrevet

Dyktig, nøye. Det arbeid som er gjort på mine tenner (rotfylling osv) har vært bra. Har fått time når behov

God opplevelse

Tannlege: Bjørn Szulc Sletmo Skrevet

Bjørn er flink til å forklare hva planen er og hva som skjer underveis. Det gjør det enkelt å føle seg trygg. Når han i tillegg kommer med gode råd for bedre tannhelsen, positivt forsterker det du gjør riktig og gjør alt med et smil, da blir tannlegebesøket nesten hyggelig, selv for en med tidligere tannlegeskrekk... Jeg visste heller ikke at bor kunne ha lyddemper, men det har boret hos Bjørn, og det jeg trodde var litt "koseboring" før vi satte i gang, var visst the real deal. Ferdig før jeg ante det!