Fagernes Legesenter

Garlivegen 20 2900 Fagernes

Siste vurderinger av behandlere ved Fagernes Legesenter

Trygg, forståelsesfull, kunnskapsrik

Lege: Janne Fjelltun Buene Skrevet

Har hatt henne som fastlege i mange år nå, bedre lege skal en lete lenge etter. Hun bryr seg virkelig om pasientene sine, og er helt fantastisk. Jeg er heldig som har henne som fastlege.

En fantastisk dyktig lege

Lege: Irene Øygard Skrevet

Har hatt Irene som fastlege i 9 år.
Føler meg alltid godt ivaretatt. Grundig og flink, tar seg god tid til pasientene sine. Står på for at pasientene skal få den hjelpen de har behov for. Samtidig som hun respektere pasientene sine.
Irene viser omsorg og medfølelse til pasientene sine ved følsomme temaer. Har bosatt meg i en annen kommune, men har valgt og beholde hun som fastlege. Fordi, jeg har tidligere hatt andre fastleger og det er ikke til å sammenligne.
Trenger du en lege som vil det beste for deg uansett hva, er Irene fastlegen du bør velge!

Lite empatisk lege

Lege: Atle Rosendal Skrevet

Vi har desverre en dårlig erfaring med denne legen. Han har vært utrolig lite lydhør hva angår medisinering av min svigermor når vi som pårørende har prøvet å formidle hvordan bivirkningene av medisinering har påvirket hennes hverdagen på en negativ måte.

BESTE LEGEN I VERDEN

Lege: Ole Tveiten Skrevet

jeg bor i oslo, men kommer aldri til å bytte ut Tveiten, han er verdens beste. Han tar seg tid til å ringe meg om det er noe, og tar seg alltid god tid til å lytte. Jeg reiser heller 3 timer tur retur enn å bytte han ut. Veldig glad i denne legen <3

Imøtekommende, dyktig og tillitsskapende

Lege: Monica Hagen Voytovich Skrevet

Er forståelsesfull, empatisk og lyttende. Jeg opplever henne som faglig dyktig og hun inngir tillit og trygghet.

Tilgjengeligheten kunne vært bedre, men det skyldes nok i hovedsak rutiner og opplegg på legesenteret, som hun ikke kan noe for.