Fagernes legesenter

Garlivegen 20 2900 Fagernes

Siste vurderinger av behandlere ved Fagernes legesenter

Fantastisk fastlege som seg deg og lytter

Lege: Atle Rosendal Skrevet

Han har alltid tid til deg, selvom han er forsinket. Han lytter og er meget dyktig i sitt fag. Han har vært min fastlege i 13 år, og jeg har blitt tatt på alvor hver gang. Jeg vil absolutt anbefale han som fastlege med sin faglige dyktighet og sin evne til å se pasienten.

Kjempeflink!!!

Lege: Atle Rosendal Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Atle Rosendal som fastlege, både til meg selv, og ikke minst til barna mine. Han tar bekymringer på alvor, og han hører virkelig etter, og sitter ikke og ser på klokka eller stresser foran datamaskinen, så man får en følelse av å måtte forte seg. Han er veldig til stede, Han er helt fantastisk, spør du meg!!
Og nettopp fordi han tar seg tid til å høre etter, kan det være en del forsinkelser, men det syns jeg er helt ok!! Heller forsinket inn til å bli hørt, enn tidsnok inn "på samlebånd"
Hilsen en som har hatt litt mye å stri med i perioder.

Trygg og hyggelig menneske

Lege: Oddgeir Daling Stornes Skrevet

Godt likt lege av meg og familien, følte oss godt ivaretatt hos han. Lyttet godt og tok våre bekymringer seriøst og beroliget oss bra

Trygg og omsorgsfull

Lege: Inger Marie Røn Skrevet

Virkelig en fastlege som viser omsorg og gjør at pasienten føler seg hørt og ivaretatt. Jeg har hatt mye kroniske smerter og sykdom siden tenårene, og hun er den første fastlegen jeg har vært hos som ikke gir opp etter et par legetimer, men stadig forsøker å finne nye løsninger og svar. Har fokus på helhetlig sykdomsbilde, og tar psykiske lidelser på alvor.

Ikke bare en flink lege, men et fantastisk menneske, rett og slett.

Fantastisk

Lege: Inger Marie Røn Skrevet

Inger Marie er en fantastisk lege som har hjulpet meg i en vanskelig livssituasjon og krise. Hun er flink til å lytte og å komme med råd, og framstår som trygg. Jeg skal flytte og må dessverre bytte fastlege nå. Kommer til å savne henne, er henne evig takknemlig for det hun har gjort for meg.

Når det gjelder legekontoret, tar det veldig lang tid å komme fram på telefonen, man blir bare stående i kø. Kontorpersonalet er vennlige og hjelpsomme, men ventetiden trekker dessverre ned litt.