Fagernes legesenter

Garlivegen 20 2900 Fagernes

Siste vurderinger av behandlere ved Fagernes legesenter

God lege, lang ventetid

Lege: Atle Rosendal Skrevet

Atle er en god lege som lytter, og tar deg på alvor. Han følger alltid opp det man tar opp, og jeg synes at man blir godt ivaretatt.
Han jobber hardt, og også utenom normal kontortid. Dette synes da han til tider har ringt meg i helger, og på kvelder. Veldig bra!

Eneste minus er at det alltid er lang ventetid på å få time hos han, ofte så kan det være så mye som en måned eller mer. Dette har gjort at jeg til tider har fått lyst til å bytte, men velger å bli værende pga god kvalitet når jeg først får time hos han.

Stor tillit til fastlegen. Gjensidig respekt

Lege: Irene Øygard Skrevet

Jeg har hatt denne fastlegen i mange år og har bare godt å si om vedkommende. Jeg bestiller time en gang i året for sjekk, og tar ellers kontakt ved påkommende tilfeller. For hver gang føler jeg at jeg blir godt mottatt og vi forstår hverandre godt.

Flott lege, som har tid til deg og lytter godt

Lege: Inger Marie Røn Skrevet

Byttet til henne for noen mnd siden. På denne tiden har hun tatt tak i ting min forrige lege ikke ville sjekke. Hun lytter godt og tar den tiden hun trenger til pasientene sine. Noen ganger kan hun være stresset men det er når hun ligger langt etter skjema. Mener nå det er verdt vente tiden så lange hun bruker tiden fordi pasientene trenger oppfølgingen.

Sender deg ikke hjem

Lege: Janne Fjelltun Buene Skrevet

Janne er ikke den typen som sender deg hjem om hun er usikker.
Hyggelig, hjelpsom og flink.
Kunne skrevet ei a4 liste av positive erfaringer men ikke her :)
Håper jeg kan ha Janne resten av livet :)

Grundig og flink

Lege: Atle Rosendal Skrevet

Min og barnas fastlege. Dyktig og grundig lege. Tar seg tid til å undersøke og forklare. Lytter til pasienten og er godt forberedt til timen.