Fagernes legesenter

Garlivegen 20 2900 Fagernes

Siste vurderinger av behandlere ved Fagernes legesenter

Dyktig

Lege: Irene Øygard Skrevet

Jeg har hatt Irene i mange år, å er utrolig fornøyd!
Hun gir seg ikke før hun vet hva som feiler deg, ringer deg for å høre hvordan det går osv.
Jeg har dessverre trengt endel lege timer, men føler at jeg blir tatt på alvor, å jeg stoler 100% på hennes vurderinger!

Vil aldri bytte fastlege

Grei til enkle diagnoser

Lege: Marit Hegde Skrevet

Doktoren følger bra opp somatiske diagnoser, men hun henviser ikke videre selv om hun er usikker på hva som er galt. Erfaring med at man må mase for å komme videre til spesialist. Prøver gjerne ut medisiner før hun har sikker diagnose. Hvis du har diagnoser som gjør at du trenger oppfølging og sikker diagnostisering burde du ikke gå til denne legen.

En veldig bra lege

Lege: Monica Hagen Voytovich Skrevet

Da jeg hadde Monica som min lege var jeg veldig fornøyd. Hun tok meg seriøst, og brukte god tid til å finne ut av problemstillinger. Hun var dog litt usikker på noe lovverk som kunne fått ubehagelige følger for min del, men da jeg informerte henne om dette beklaget hun og var oppriktig takknemlig for at jeg informerte om dette. Alt i alt en veldig god lege som absolutt kan anbefales.

Trygg

Lege: Marit Hegde Skrevet

Marit Hegde er en lyttende, rolig, dyktig og sympatisk lege. Etter 15 år som pasient kan jeg ikke få fullrost henne. Her blir man godt ivaretatt og fulgt opp til det beste for pasienter!

hun er en meget god fastlege, og jeg vil ikke bytte henne ut

Lege: Marit Hegde Skrevet

hun er profesjonell, tar meg og min sykdom på alvor, hun er lyttende og kjapp til å videre sende til spesialist, har forståelse og sympati og stor empati alt i alt en meget god lege for meg