Tannlegespesialistene AS

Strandskillet 5 9008 Tromsø
Tannlegespesialistene AS holder til i Tromsø

Siste vurderinger av Tannlegespesialistene AS

Den dyktigste tannlegen jeg har hatt.

Tannlege: Auli Maria Takarautio Skrevet

Faglig dyktig, omsorgsfull, oppmerksom, tillitsfull og effektiv. Passer perfekt for meg, har aldri vurdert noen annen tannlege etter at jeg fant henne. Anbefales😊😊😊

Kommer aldri til å bytte!!

Tannlege: Espen Andreas Nilsen Skrevet

Begynte hos Espen for 13 år siden, og kunne ikke fått bedre tannlege. Gjør svært godt arbeid, og har utrolig godt humør. Føler nesten som vi "kjenner" hverandre etter disse årene. Anbefaler han til alle jeg kjenner, og er utrolig glad jeg har funnet meg en så dyktig tannlege :-)

Flink men arrogant

Tannlege: Hans Are Ovanger Skrevet

Gjorde en ok jobb. Oppleves imidlertid som svært vanskelig å kommunisere med tanke på mine ønsker vs hans. I og med at hans spesialisering(protetikk), innebærer store kostnader og lang behandlingstid vil jeg ikke anbefale Hans. O. Ovanger. Jobben han gjorde kunne vært gjort bedre.

Fantastisk dyktig og kjempe hyggelig

Tannlege: Anne Kjæreng Skrevet

Å være hos Anne var den beste tannlegebehanglingen jeg har hatt. Holdt også på å sove under rotfyllingen, som hun under meg har skrevet. I tillegg gjør hun ikke bare jobben, men er veldig hyggelig og imøtekommende. Terningkast 6!

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Auli Maria Takarautio Skrevet

Jeg gikk hos Auli da hun jobbet for Nordøya tannlegekontor. Hun er den aller beste tannlegen jeg noen gang har vært hos. Hun er utrolig dyktig,forsiktig og flink. Jeg hadde ekstrem tannlegeskrekk, dette roet seg litt etter å ha gått til Auli. Hun er sympatisk og forsiktig. Utrolig dyktig tannlege!