Tannlegespesialistene AS

Tannlegespesialistene AS holder til i Tromsø

Siste vurderinger av Tannlegespesialistene AS

Auli er den allerbeste

Tannlege: Auli Maria Takarautio Skrevet

Auli gir de beste råd og den allerbeste behandling. Ho er enestående god til å forklare hva som er best for meg, og ikke minst gi gode råd om hvilken behandling jeg trenger. Hos Auli følere jeg med 100% trygg. Jeg har lyst til at mitt barn skal få behandling hos henne og vurderer sterkt å betale Auli istedet for å bruke Folketannrøkta.

Dyktig!

Tannlege: Auli Maria Takarautio Skrevet

En veldig faglig dyktig,rolig og balansert tannlege som forklarer hva som gjøres underveis.
Har vært innom flere tannleger som også har vært dyktig men Hvis jeg skulle anbefale noen så er Auli et soleklart førstevalg.

Flinke behagelige Auli.

Tannlege: Auli Maria Takarautio Skrevet

Ei behagelig og flink tannlegedame! Er fast kunde og tenker å fortsette med det! :)

Tannlege: Auli Maria Takarautio Skrevet

Et ord for Auli- Fantastisk!
Hun er en vavittig dyktig tannlege som ivaretar pasientene sine, behandler de med omsorg og vennlighet. Og resultatet er perfekt! Anbefaler Auli på det sterkeste :)

Hilsen en som synes du er super!

Dyktigere dame skal du leite lengere etter!

Tannlege: Anne Kjæreng Skrevet

Tromsø's rotfyllings spesialist er det bare bøye seg i støvet for! Ikke er hun utrolig dyktig men så omsorgsfull og hensynsfull. Har aldri vært så avslappet under en behandling som hos henne. Hun får deg til å føle deg så trygg å ivaretatt. Nesten så jeg sovnet under en ROTFYLLING! Men er godheten hun utstråler som er helt fantastisk, Takk Anne for en fantastisk opplevelse! Tannlegeskrekken er helt forsvunnet :)

Hilsen en fornøyd kunde som vet hvor hun skal gå neste gang hun må rotfylle! :)