Tannlegespesialistene AS

Strandskillet 5 9008 Tromsø
Tannlegespesialistene AS holder til i Tromsø

Siste vurderinger av Tannlegespesialistene AS

Den dyktigste tannlegen jeg har hatt :)

Tannlege: Hans Are Ovanger Skrevet

Både behandlingen og resultat var av toppkarakter! Omsorgsfull, hensynsfull og flink tannlege. Han går igjennom behandlingen å blir enig med deg, lage kostoverslag så får du starte en omgående behandling hvor han igjennom hele prosessen tar vare på deg. Tannlegesekretæren er fantastisk blid og hjelsom.

Hilsen fornøyd fastkunde :)

Min faste tannlege.

Tannlege: Auli Maria Takarautio Skrevet

Har gått hos henne over flere år, og er kjempefornøyd! En dyktig tannlege, flink til å forklare ting, men er ikke typen som prater masse under behandlingen, og det setter jeg pris på!

Beste tannlegen EVER!

Tannlege: Auli Maria Takarautio Skrevet

Auli er ei kjempe behagelig tannlege-dame. Jeg har prøvd noen forskjellige tannleger i Tromsø, men ingen er som hun. Tannlege/sprøyteskrekken min blir borte straks jeg legger meg i stolen. Hun får meg til å slappe av. Auli er veldig flink å forklare først på forhånd hva som skal skje, så forklarer hun i tillegg underveis i behandlingen. For å si det slik, nesten hele min familie bruker henne..enda vi ikke bor i Tromsø. Anbefaler Auli på det høyeste, mer behagelig dame skal man lete lenge etter, hun blir min tannlege så lenge jeg har tenner -ingen over og ingen ved siden av-.