Kolbotn Legesenter

Jan Baalruds Plass 5 1410 Kolbotn

Siste vurderinger av behandlere ved Kolbotn Legesenter

Trygg, imøtekommende og lojal

Lege: Jan Terje Rødnes Skrevet

Han ser menneske som en helhet og har en del bakgrunn fra psykiatri/psykologi. Noe som har hjulpet meg en masse. Jeg har hatt Rødnes som fastlege i over 20 år, så vi begynner å kjenne hverandre. Vi har opprettet et tillitsforhold. Det er viktig. Han er også åpen til alternative behandlinger. Mange plager skyldes ofte også psykologiske plager og da kan det være til hjelp. Jeg har prøvd en del,kiropraktor, akupunktur, naprati, men har aldri følt at det har hjulpet, går nå til psykolog og manuell terapaut.

Problemet med Legesentret er altfor lang ventetid på tlf minst 10-15 min, men det har blitt bedre, ikke noe køsystem om hvor lenge du må vente. Men kommer du gjennnom får du nå fort time. Men, ikke alltid Rødnes. Det spørs hva som plager deg..

Jeg liker fastlegen min

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Jeg har vært pasienten til Dr. Parveen i et par år nå og jeg er meget fornøyd. Det er lett å få timer, han tar seg god tid til å lytte, jeg blir henvist til de riktige instansene, denne legen får ting gjort. Han er alltid blid og glad, det sprer over på meg som pasient. Jeg kan anbefale Dr. Parveen på det varmeste. Ikke nok med det så er kontordamene meget hyggelig også, det er et stort pluss.

Seriøs og forståelsesfull

Lege: Karen Sofie Christophersen Skrevet

Er kjempe fornøyd med å fått kommet til henne, selv etter jeg flyttet 40min unna har jeg beholdt henne, da så gode leger er vanskelig å finne. Hun er ordentlig, oppriktig, dyktig i faget, ærlig og kunnskapsrik. Hun ønsker å gjøre det beste for pasienten, og ser pasienten som et menneske, ikke et tall i bunken. Hun bryr seg, lytter, og gjør alltid det beste for meg.

snill og omsorgsfull lege

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Han har vaert min fast lege over 5 aar og tenkte aldri a bytte lege. Han gjor sitt betste for a hjelpe pasienter.
Jeg anbefaler ham sterkeste.

Omsorgsfull, lyttende og dyktig.

Lege: Karen Sofie Christophersen Skrevet

Er så glad for at jeg valgte henne som ny fastlege i fjor høst. Føler meg utrolig godt ivaretatt og fulgt opp. Flink til å lytte og ikke minst forklare. Engasjert, er det den minste tvil sørger hun for utredning hos spesialist. For første gang gruer jeg meg ikke til legetime, da jeg føler at hun tar meg på alvor og viser forståelse, gir meg håp om at det som plager meg går an å fikses/leges. Har vært hos henne ofte i det siste, og hadde hun ikke svar på noe jeg lurte på forrige time, har hun sjekket dette opp til neste time. Beste legen jeg har hatt, håper hun blir værende lenge ved Tårnåsen legesenter! :)