Kolbotn Legesenter

Jan Baalruds Plass 5 1410 Kolbotn

Siste vurderinger av behandlere ved Kolbotn Legesenter

Lite imøtekommende

Lege: Mari Seim Skrevet

Hadde Mari Seim som fastlege i ca. 2 år etter at min tidligere fastlege pensjonerte seg.
Opplevde Seim som arrogant, hoven og frekk 90% av gangene jeg hadde legetime, uavhengig om det var egen sykdom eller syke barn. Fikk heldigvis byttet fastlege da det ble ledige plasser hos en annen lege.

Flink

Lege: Karen Sofie Christophersen Skrevet

Ikke spesielt hyggelig, et smil hadde gjort seg. men veldig dyktig lege. Er grundig og følger godt opp.

Frekk og utrygg

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Var frekk og utrygg mot min 3 år gamle sønn. Brukte ikke 1 sekund å å gjøre han trygg, å synes han var ekkelt fordi han "pelte' seg i nesa som en vanlig 3 åring gjør.. dette kommenterte han direkte til sønnen min og bare han gå å hente papir.. verste legen jeg har vert borti noen sinne! Anbefales ikke K det hele tatt. Og han er ike god til å lytte å man føler deg ikke trodd på..

Kunnskapsrik og behagelig å prate med

Lege: Karen Sofie Christophersen Skrevet

Jeg er veldig glad jeg har byttet fastlege til henne for meg og mine to døtre. Føler meg veldig ivaretatt! Stresser ikke med at ting skal gå fort, viser at hun tar meg på alvor og bruker tid til å forklare. Skryter til alle av min dyktige fastlege!

Kunnskapsrik, lyttende og en omsorgfull lege

Lege: Jan Terje Rødnes Skrevet

Rødnes har vært min lege i flere år, og er alltid imøtekommende og grundig. Han er tydelig, og kan sitt fag.
Han er en lege som forklarer på en folkelig måte, og mener han at noe bør undersøkes av en spesialist så ordner han det.
Han er dyktig på å sette probemer i et perspektiv, og ser hele mennesket, og ikke bare på der man har vondt.
Han er en alle tiders lege som har min fulle tillit.