Kolbotn Legesenter

Jan Baalruds Plass 5 1410 Kolbotn

Siste vurderinger av behandlere ved Kolbotn Legesenter

Kunne vært litt mer positiv?

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Det er fint at man får legetime hos han raskt når man trenger det i siste liten, fremfor å måtte vente på fastlegen. Når det er sagt, kunne han vist litt mer interesse for pasienten. Jeg stilte spørsmål og ønsket råd videre, men ble raskt avbrutt og fikk korte svar. Det er fint at han ønsker å være kortfattet og effektiv, men som pasient, ønsker man å føle seg ivaretatt når man først oppsøker legen. Han kan kanskje lytte til det pasienten har å si, og svare på en litt mer hyggelig måte. Det kan virke veldig nedlatende måten han snakker til deg på, selv om det mest sannsynlig ikke er meningen. Ønsker ikke å fornærme noen, men håper på bedre opplevelse neste besøk :)

Ikke fornøyd, blir ikke tatt på alvor.

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Lytter, ja, men hører etter, nei.
Når en bruker blodtrykksmedisin bør ikke legen da automatisk ta dette ved konsultasjonen?
Etter flere forsøk på å bli hørt angående hudplage på ryggen ble jeg siste gang anbefalt å ikke benytte så varmt vann i dusjen. Synes det var veldig useriøst.
Er det virkelig fastlegens oppgave å, for alt det er verdt, å holde pasientene unna resten av helsesystemet?
Jeg kommer til å bytte fastlege.

Hva skal man si

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

hadde dr. Wadhwa som fast lege en kort stund, følte at han ikke lyttet eller ville. Hadde historie fra samme legekontor så dr. Wadhwa kunne sett i journalen. Men neida han dømte meg følte jeg. Har hatt og har store smerter og er nettopp(i går) operert for prolaps i ryggen og har prolaps i nakken også som jeg må kanskje operer etterhvert. Følte at dr. Wadhwa ikke tok meg på alvor eller lyttet at jeg hatt STORE SMERTER. Sånn skal det ikke være å ha en fastlege . Ja man kan få fort time hos dr. Wadhwa pga. han har mest ledig. Kanskje en grunn til det. Dr. Wadhwa burde kanskje lytte til historien og være en god fastlege og støttende for pasienten.
Anbefaler ikke denne legen

Veldig hyggelig

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Han tar seg tid til pasienten. Han er veldig lett å ha med å gjøre og han er alltid godt humør. Veldig flink medisinsk.han er en god lytter

Flott lege.

Lege: Jane Marie Slåtsveen Skrevet

Var hos denne legen i forbindelse med legevakt. Hun opptrådte profesjonelt, var en god lytter og tok problematikken på alvor.
Skulle gjerne ha byttet til denne legen om hun hadde vært ledig :)