Kolbotn Legesenter

Jan Baalruds Plass 5 1410 Kolbotn

Siste vurderinger av behandlere ved Kolbotn Legesenter

Flott lege.

Lege: Jane Marie Slåtsveen Skrevet

Var hos denne legen i forbindelse med legevakt. Hun opptrådte profesjonelt, var en god lytter og tok problematikken på alvor.
Skulle gjerne ha byttet til denne legen om hun hadde vært ledig :)

Tja

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Fikk akutte smerter brystrygg og fikk karret meg til en konsultasjon hos Parween Wadhwa,
legen som da hadde ledig kapasitet samme dag,

Han var ikke villig eller ikke kompetent til å dignostisere og avspiste det hele med et skuldertrekk i løpet av fem minutters dialog....eller kanskje bedre monolog :)

I ettertid har jeg fått hjelp av dyktig kiropraktor som bekrefter at det er leddkapsel problematikk som skaper sekundærsmerte , samt andre
områder i in rygg som forårsaker disse akutte sterke smertene.

Dog fant Parween en fettkul på ryggen som han konsentrerte seg om, jeg ble helt satt ut da jo denne ikke kan forårsake slike smerter i brystrygg og nakke.
Tja....fikk henvisning til fjerning av kulen, uten noen dialog med meg om hvor og hva.
Jeg kan ikke uttale meg om annet en hva jeg erfarte der og da,
og anbefaler Parween et kurs i aktiv lytting.
For øvrig vil jeg gi beste skussmål til legesekretæren som tar imot pasientene hos Alpha Legegruppe .

Usikker og mangler erfaring

Lege: Carl Fredrik Kindle-Skau Skrevet

Ikke trygg i rådgivning medisiner & diagnose. Virker for passiv og lite orientert mot å gjøre sitt beste for pasientene.

Jane Slåtsveen

Lege: Jane Marie Slåtsveen Skrevet

Jane Slåtsveen er den beste legen jeg noen gang har hatt. Hun er alltid blid og vennlig. Den 27.11.05 tok jeg feil av tiden, men fikk likevel komme inn på kontoret og fikk utrettet det jeg skulle :-) Hun har vært i permisjon ett helt år og var overlykkelig da hun kom tilbake i september d.å. Jeg takker henne for den enestående hjelp hun har gitt meg :-)

Jeg liker min lege

Lege: Parveen Wadhwa Skrevet

Han har vaert min lege i det siste 3 aar, siden jeg flyttet til Norge. Jeg er meget fornoyed. Jeg anbefaler denne legen. Han er virkelig den beste legen jeg har noen sinner hatt.