Kløfta Legesenter

Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta

Siste vurderinger av behandlere ved Kløfta Legesenter

Tar sin tid

Lege: Jone Vistnes Skrevet

Jone Forsinket Vistnes, ganske respektløst å la pasienter vente i 2 timer selv om man har time. Ellers er det greit, bare greit.

Ingen

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

Hei, jeg vil bytte lege fordi den legen jeg har nå har aldri tid til meg. Jeg e 19 år og e en rusmisbruker, har vært det siden jeg var 12, har bodd på forskjellige institusjoner og rusbehandlinger. Jeg e tydeligere selvskader. Jeg har veldig sterk sosial angst, kan ikke gå ut eller gjøre det jeg skal hvis jeg ikke har tatt sterke beroligende. Jeg har depresjon også. Jeg får lov til å hente imovane og sobril bare en gang i måned, og det e alt for lite for jeg går tom etter 2,3 dager. Pga depresjonen min får jeg remeron. Jeg må få en lege som skal høre hele historien min, hva jeg har opplevd, gjort osv, få vite alt om meg og hjelpe meg. For jeg klarer ikke å fungere i samfunnet, spesielt når jeg e en rusmisbruker, har ingen sted å bo og har diagnoser.

Anbefales

Lege: Jone Vistnes Skrevet

Kronisk for sent ut, men det er verdt ventetiden. Han tar seg tid til å høre på deg, jobber for å finne de beste løsningene og er faglig dyktig.

En fantastisk lege!

Lege: Espen Madsen Devold Skrevet

Devold er en flott person og lege. Tar seg god tid til å lytte, selv om han er forsinket. Rolig og behagelig å snakke med. Følger opp behandling og henviser videre når det trengs. Strekker seg langt for pasientene sine, føler at han virkelig bryr seg.

Han stiller opp på møter osv. uten problem.
Jeg er veldig fornøyd, og kan trygt anbefale han!! Er en fin lege for hele familien.

Flott lege

Lege: Jone Vistnes Skrevet

Jone Vistnes hjalp oss da vår datter brant seg stygt. Han kommuniserte godt med Haukeland, og vi fikk god oppfølging. Vår datter er idag frisk uten varige men. Vi er evig takknemlige.