Kløfta Legesenter

Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta

Siste vurderinger av behandlere ved Kløfta Legesenter

Cathrine er en fantastisk lege

Lege: Cathrine Tølløfsrud Skrevet

Hun har empati og er faglig dyktig!

Vi er imidlertid SVÆRT misfornøyd med vikaren som ikke har forstått sin rolle som lege; hun trekker raske slutninger uten å lytte til pasienten. Forstår seg ikke på stressrelaterte symptomer - gir helst svar i form av resepter. Er også dårlig forberedt før timen. Vi styrer heretter unna henne, og håper at Cathrine snart er tilbake.

Tillitsvekkende,varm ,blid og dyktig!

Lege: Cathrine Tølløfsrud Skrevet

Er utrolig heldig som har henne som fastlege og gleder meg til hun kommer tilbake! Enig med den som skrev at vikaren hennes ikke anbefales! Fra å bli møtt med forståelse, vennlighet og faglig dyktighet møtte jeg en lege som jeg fikk null tillit til! Ikke var hun hyggelig heller. Nei, takke meg til Cathrines varme mottagelse når man er dårlig!

Meget dårlig legevikar!

Lege: Cathrine Tølløfsrud Skrevet

Desverre har denne legen vikar fortiden og hun er desverre ikke like proff som Cathrine. Hun virker rett og slett uinterissert. Undersøke deg ikke ordentlig.
Når du kommer til henne så skylder hun på at plagene dine er enten stress eller bare psykisk, og vil ha deg ut av kontoret fortest mulig virker det som.
Vet ikke hvor lenge Cathrine blir bort, men jeg vil ikke anbefale noen å gå til denne vikaren som er for Cathrine.

Skuffende

Lege: Ingebjørg Myre Hilstad Skrevet

Har følt meg som en hypokonder hos henne. Føler aldri hun har tatt meg på alvor dessverre.. Er bare fort inn og ut igjen. Anbefaler ikke henne i det hele tatt med mindre du bare har en halsbetennelse eller lignende som alle leger kan finne ut av.

Evig takknemlig!

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

Etter å ha lagt frem mine symptomer for min forrige lege flere ganger uten å bli hørt byttet jeg fastlege. Heldigvis fikk jeg komme til Anne Kjersti. Hun tok meg på alvor og sendte meg videre til røngten og CT. Det viste seg at jeg hadde lungekreft, og takket være henne kom jeg inn i tide og er nå helt frisk.
Hun tar pasientene på alvor, og er 100% til å stole på.