Kløfta Legesenter

Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta

Siste vurderinger av behandlere ved Kløfta Legesenter

Savner bedre forståelse for depresjon og angst

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

Blid ved oppstart av time. Kan vise bedre forståelse for mennesker med depresjon og angst.

Bør velge annet alternativ

Lege: Espen Madsen Devold Skrevet

Legen har som regel 1 mnd eller lengre ventetid.
Selv om time er bekreftet treffer man ved oppmøte som regel assistent eller vikar.
Upålitelig ift. at man ikke får kontinuitet i behandling, ønske om behandling.
Melker trolig fastlegeordningen og er overbelastet av økonomiske hensyn.

Bør nok fokusere på kvalitet ovenfor kvantitet, selv omsistnevnte er økonomiskt innbringende

Skuffet!

Lege: Ingebjørg Myre Hilstad Skrevet

Det positive er at man får raskt time..... når man først har stått inntil 20 minutter i telefonkø, dersom det i det hele tatt slår gjennom.

Men - det er total mangel på oppfølging. Med tildels sterke smerter i ett år forventer jeg at legen følger opp at det er fremgang gjennom spesialistapparatet og at man ikke må begynne på nytt ved hver eneste korsvei. Føler meg som en hypokonder - noe jeg faktisk ikke er.

Hun er også totalt umulig å få tak i uten at man har en time - til tross for at hun ba meg kontakte henne etter svar fra sykehuset. Når jeg endelig fikk en av kontordamene til å gi henne beskjed om at jeg ønsket kontakt, måtte jeg først fortelle en ukjent og navnløs kontordame hva det gjaldt. Etter noen timer fikk jeg så en sms fra samme kontordame med et intetsigende svar fra legen. Totalt uakseptabelt!

Veldig misfornøyd og anbefaler ikke den legen

Lege: Sasha Dushanov Skrevet

Var skuffa mange ganger etter jeg har vær hos ham. Ofte han bare later at han hører mens har sin egen bestemt mening alrerede som er ofte ikke riktig. Virker som er uninteresert i pasienten og tar ikke ting på alvår. Anbefaler ikke den legen i hele tatt!!!

fantastisk lege.

Lege: Jone Vistnes Skrevet

Vistnes er en faglig dyktig lege, han er blid, har glimt i øyet, og har alltid tid til å høre på deg man har og si. både jeg og mannen min har han som fastlege, og jeg på det varmeste anbefale han videre. og ja,det er ofte lang ventetid men for en så dyktig lege venter jeg gjerne litt.