Kløfta Legesenter

Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta

Siste vurderinger av behandlere ved Kløfta Legesenter

Nedlatende og lite sympatisk

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

Dr staveteig er nedlatende, man følerseg som ett barn som blir snakket til. I tillegg er hun lite sympatisk, når man som førstegangsgravid kommer med blødninger forventer man at min blir tatt imot på en annen måte enn å bli fortalt at det er en truende abort, og det er det i genting å gjøre med. alt gikk fint og det var ingen abort. Hvorfor skremme sine pasienter unødvendig? Ofte lang ventetid.

God lege

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

Jeg har gode erfaringer med dr. Staveteig. Hun er imøtekommende og tar seg tid til pasienten. Hun kaster deg ikke ut av legekontoret som mange andre leger kan gjøre, men hun er alikevel effektiv. Henviser raskt og er både positiv og hyggelig i samtaler. Noe ventetid i forbindelse med bestilling av time, men når man får man time får man den hjelpen man trenger.
Profesjonell.

Flott lege

Lege: Cathrine Tølløfsrud Skrevet

Alltid bli hyggelig, og ikke minst fagelig dyktig.

Grundig og dyktig

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

Anne Kjersti staveteig er den legen jeg har samarbeidet best med. Hun hører etter og jeg får være med, hun tar meg på alvor. Vist hun er usikker henviser hun videre. Jeg er kjempefornøyd

veldig bra

Lege: Sasha Dushanov Skrevet

Følte meg de første gangene som om han hadde veldig dårlig tid og ikke lyttet, dette har endret seg til en positiv opplevelse