Kløfta Legesenter

Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta

Siste vurderinger av behandlere ved Kløfta Legesenter

god lege god behandling

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

blid, hyggelig, alltid positiv. er veldig god til å følge opp, nøler ikke med å henvise videre til spesialist.
er som regel litt ventetid men ikke noe stort dilemma, jeg vet at hun tar den tid hun og pasienten trenger.
kommer med en rekke anbefalinger på hvordan jeg kan bedre min helse ved å vise å forklare, kan da oppfattes som streng,noe jeg syns er bra for jeg vet at hun er interessert i meg og min helse. er veldig ærlig lett å kommunisere med, flink til å samarbeide til et felles mål. passer meg og mine behov veldig bra.

Flott lege!

Lege: Ingebjørg Myre Hilstad Skrevet

Jeg er superfornøyd med den nye fastlegen min!! Hun er dyktig og empatisk. Jeg føler meg sett og hørt og hun virker veldig interessert i å hjelpe deg. Hun jobber effektivt og har kort ventetid og imotsetning til min tidligere fastlege er hun som regel i rute.
Mine barn har også samme lege og hun er veldig flink til å kommunisere med og å undersøke barn.

Skuffende førsteinntrykk

Lege: Ingebjørg Myre Hilstad Skrevet

Mitt første møte med Dr.Hilstad var skuffende. Hun ville ikke skrive ut medisiner som jeg har fått av hennes forgjenger de siste 3 årene... Så da måtte jeg bytte til et annet merke?! Første jeg tenkte var at jeg skulle bytte fastlege. Men neste møte ble bedre. Fikk akutttime selv om det var fullt, medisiner og tilbud om sykmelding (som jeg avslo) Hun får en ny sjanse :-/

kjempe kar!! arbeids presett av kontor ..

Lege: Sasha Dushanov Skrevet

han er en helt fantastisk bra mann,kan virke litt distre men med det preset legene har i dag er han mer en tilgit..ble overasket over at noen bryr seg med en tidligere narkoman.å gir menskelig respekt/ser ikke ned på noen...men kunne kansje lytte litt mer..går lit fort,men jag syntes mannen skal få et par år og han komer bare til og bli bedre..skulle hatt tel tid men han har altid ringt opp.ikke noe respt tull på1,5 år..åjeg henter ukentelig. takk for all hjelp hit til ...

Distre, anbefales ikke

Lege: Sasha Dushanov Skrevet

Virker stresset, distre og en smule uinteressert. Husker ikke hva vi har snakket om fra gang til gang. Glemmer å gi tilbakemelding på ting som skal ordnes, selv om man ringer 4-5 ganger og legger igjen beskjed/påminnelser på legekontoret (!). Lang ventetid på å få time og har ikke telefontid.