Ensjøbyen Medisinske Senter

Gladengveien 3b 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ensjøbyen Medisinske Senter

Hyggelig og empatisk lege .

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

En hyggelig, rolig og empatisk lege. Tar seg god tid til pasientene og lytter til meg uten nesa i tastaturet. Prøver alltid å finne den beste løsningen på problemet uten å hoppe rett til sykemelding eller medisiner. Tommel opp for Ehsna Ali !

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Jeg har endelig funnet en lege som er empatisk, hjelpsom og effektiv. Dr. Shahid Javaid tar seg tid til å svare på hvilke som helst spørsmål jeg måtte ha i forhold til sykdom. Han er også behjelpelig med å undersøke og søke, rettigheter i forhold til NAV. Jeg er kjempefornøyd med denne legen! Anbefaler han på det sterkeste.

Viser lite interesse og lite profesjonalitet

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

Har kun vært hos henne 1 gang, men det holder til at jeg bytter fastlege! Har få på lista, men måtte vente lenge før jeg kom inn til timen min. Var inne i veldig kort tid, følte hun ikke hørte på det jeg hadde å si. Følte meg latterliggjort når jeg kom med flere spørsmål. Virket veldig lite interessert i det jeg hadde å si, og begynte å snakke om noe helt annet. Blodprøver kunne vi heller ikke ta fordi det var for sent på dagen i følge henne. Anbefaler at hun begynner å bruker mer tid på pasientene slik at de føler seg hørt, og at hun kan gi konstruktive råd.

Kan bli grundigere

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

Har vært hos henne to ganger. Føler dessverre ikke at hun undersøker grundig nok. Selv om hun ikke har mange på lista, tok min siste undersøkelse bare ti minutter og så var hun ferdig. Hun burde ta seg mer tid, lytte nøye og følge opp bedre.

Flott lege!

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Dr Javaid er en utrolig empatisk lege, han tar seg god tid til å lytte til pasienten og er flink hva gjelder behandling. Han virker oppdatert på ny kunnskap og er faglig sterk. Han tar ikke lett på ting, og henviser videre når det er behov for det.