Ensjøbyen Medisinske Senter

Gladengveien 3b 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ensjøbyen Medisinske Senter

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Dragan Stjepanovic Skrevet

Jeg har bare gode opplevelser av min fastlege. Han er kunnskapsrik og empatisk. Han bruker god tid med pasienter og aldri i dårlig tid. Han lytter på pasienter og alltid finne beste behandlinger. Jeg alltid anbefaler han til alle.

Flink, seriøs og omtenksom

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

Er overrasket over flere beskrivelser av dr. Ali. Jeg flyttet til Oslo og måtte finne ny fastlege. Har gått hos henne nå i 3-4 år og er godt fornøyd. Hun er veldig dyktig og kunnskapsrik.
Jeg har hatt mye helseutfordringer og medisinbruk, og dette er en del av min hverdag som kvinne på 58 år. Ali lytter alltid, samtidig gir hun fornuftige råd og hjelper meg. Har aldri opplevd å ikke bli «sett», ei heller hørt hun har snakket om seg selv.
Dr. Ali anbefales hvis du vil ha en ærlig, flink - men også «streng» fastlege!

Effektiv, hyggelig og empatisk

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Har vært hos Shahid i litt over to år og er veldig fornøyd. Timene hos han er veldig hyggelig, men tiden blir brukt veldig fornuftig.

Får godt inntrykk av at han lytter til meg som pasient, og tar meg seriøst. Har fått gode videre henvisninger av han i de situasjonene det har vært behov.

Trygg,kunnskapsrik lege som følger opp

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

En lege man føler seg sett og ivaretatt av. God oppfølging og hun tar helse og spesielt kvinnehelse på alvor.

Ofte forsinket, dårlig service hos sekretærer og generelt rotete legesenter

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

Legen er en hyggelig dame, men hun er ofte forsinket, hun sammenligner ofte eget liv og situasjon med pasienten og resonnerer på den måten at pasienten bør klare det hun klarer, og hun fremstår ofte dårlig forberedt. Hun leser ikke journal i forkant, ei heller hvorfor man har bestilt timen. Føler ofte jeg ikke blir tatt på alvor og det oppleves alltid som om hun har dårlig tid.

Senteret generelt har lite imøtekommende sekretærer og man må gjøre mye oppfølging selv når det gjelder fks å få tak i prøvesvar. Generelt virker det som de er lite oppdaterte og har dårlig oversikt.