Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av behandlere ved Charlottenlund Legesenter
En fantastisk lege!
Lege: Andreas Bliksås SkrevetAndreas er virkelig den beste legen jeg kunne fått. Han finnes ikke arrogant eller hoven. Han er en behagelig person, som alltid lytter og er genuint opptatt av å finne ut av problemer. Jeg har aldri hatt noen dårlig opplevelse med han. Han er et godt menneske tvers gjennom, som har hjulpet meg mye. Det skulle vært flere som han i dette yrket.
Verdens beste lege
Lege: Stein Inge Suphellen SkrevetIngen over og ingen ved siden. Ser hele deg og bakenforliggende årsaker til dine problemer, som du kanskje ikke er så flink til å se selv. Flink til å henvise deg videre ved behov. Flink til å stille krav til pasienten. Følger deg veldig godt opp. Som en kronisk smertepasient vet jeg ikke hva jeg skulle gjort uten Suppen.
Skryt til damene i skranke og labb også, trivelige og flinke jenter
Ellen Judith er en lyttende og dyktig lege
Lege: Ellen Judith Kjølstad SkrevetJeg er veldig fornøyd med Ellen Judith og opplever at hun lytter og er interessert i å hjelpe. Jeg fikk også henvisning raskt.
Hyggelig og imøtekommende
Lege: Andreas Bliksås SkrevetFøler jeg blir tatt på alvor. Han er lyttende og kompetent i tilbakemeldingene. Følge opp som forventet og er til å stole på.
en jeg aldri ville byttet ut!
Lege: Stein Inge Suphellen SkrevetDr. suppis er den beste legen jeg noen gang har hatt. har hatt han i ganske mange år nå og han er så omsorgsfull og han "ser" deg godt. syns det er flott at han setter krav til sine pasienter. god lytter og ser at han forstår og hjelper så godt han kan. varm anbefaling fra min side! :)
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?