Charlottenlund Legesenter

Siste vurderinger av behandlere ved Charlottenlund Legesenter

Fantastisk dyktig lege

Lege: Stein Inge Suphellen Skrevet

Lege som bådde lytter og komuniserer svært godt. En lege man føler man blir ivaretatt av og kan stole på.

Hastverk

Lege: Andreas Bliksås Skrevet

Har ikke tid til å høre på pasienten. Får beskjed om å bestille ny time for å få fremlagt sine problemer. Nå er det slik at vi som pasienter også har en jobb å passe og da blir det utidig å måtte reise frem og tilbake mange ganger bare for at legene skal få kvernet flest mulig pasienter gjennom systemet slik at de får økt sin inntekt. De har tross alt en fast godtgjørelse for hver pasient i tillegg til det de får ved hver konsultasjon. Jeg opplever at det er økt inntjening som er hovedfokuset og ikke pasientens ve og vel. Det må sies at dette problemet ikke er unikt for denne legen da jeg har hørt tilsvarende opplevelser fra venner og bekjente.

Problemorientert

Lege: Andreas Bliksås Skrevet

Ringer ikke opp igjen på avtalt dag. Travel i telefon og ikke interessert i å høre på pasientens problem, mer opptatt av å bli raskest mulig ferdig med telefonsamtale. I min situasjon ser legen problemer og ikke løsninger. I tradisjonell forstand skal man føle at legen tar vare på en som pasient, det er dessverre ikke min oppfatning i dette tilfelle. Hvis en ser bort i fra den tradisjonelle biten, så forventer man iallefall at legen er profesjonell opp mot pasient. Lege får x antall kr per person som har han som fastlege, og derfor bør han også behandle pasienter med respekt.

Utrolig imøtekommen og hyggelig.

Lege: Andreas Bliksås Skrevet

I min tistand veldig opptat av problemet og nøyaktig i behandling.

Redelighet i hvit frakk

Lege: Åse Norberg Skrevet

Jeg har store, langvarige helseproblemer og er til dr. Norberg ca. annenhver måned. Denne legen er sentralt med på å holde meg flytende gjennom en vanskelig livsstuasjon. Henviser til gjeldende spesialister, holder seg oppdatert og følger deg gjennom dialog. Et veldig veldig sympatisk menneske, rett og slett.