Vågsgata Legesenter AS

Vågsgata 20 4306 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Vågsgata Legesenter AS

Wefak A Hussain

Lege: Wefak A Hussain Skrevet

jeg synes at hun er veldig dyktige legen. fordi hun er flinke å hjelpe sin paisenter på en god forstårlig måte.
hun er veldig hyglige og vennlig.

Varm og dyktig lege

Lege: Wefak A Hussain Skrevet

Byttet fastlege når jeg ble gravid. Wefak var utrolig varm og velkommende. Hun kunne mye om graviditet og det var betryggende. Hun fant også hjertelyd veldig tidlig som jeg satt stor pris på! Følte meg godt tatt vare på og er veldig glad for at jeg byttet til henne.

omsorgsfull og en lege med innsikt

Lege: Ilan Elanzen Skrevet

ilan er en fantastisk lege, har aldri hatt bedre lege. han tar seg god tid til pasienten og man blir alltid tatt på alvor. er veldig dyktig på psysiske problemstillinger,
anbefales på det varmeste.

Veldig misfornøyd

Lege: Ilan Elanzen Skrevet

Var veldig fornøyd med Ellan i begynnelsen, da han er veldig hyggelig og tar seg tid, men når jeg først begynte å stole på han kom jeg med noen problemer jeg gjerne ikke ville ha snakket med mange andre om, først da følte jeg meg ikke trodd på, følte ikke at han tok meg seriøst, og at han sammenlignet meg med andre han kjente i stedenfor å se på meg som pasient. Var også flere ting han lovet meg som ikke ble gjort(som henvendelser til spesialister) og ellers syntes jeg han kom med veldig sterke meninger om ting, som gjorde det vanskelig for meg å få informasjon om noe jeg ville vite. Og ellers snakket han litt for mye om familien sin istedenfor å høre på meg. Har ikke noe imot han som person, tvert imot han var veldig hyggelig og smilende, men at han ikke trodde på meg og ellers de andre tingene gjorde at jeg absolutt ikke stolte på hans bedømmelse som lege og at jeg følte meg til bry, fordi jeg hadde reelle problemer men han gjorde de om til bagateller som om jeg ikke hadde noen grunn til å være der.

Verdens beste lege!

Lege: Wefak A Hussain Skrevet

Har lenge slitt med å finne en lege som hører på meg og ikke bare kommer med første medisin de kommer på som "behandling", Men denne legen er virkelig flink, tar meg seriøst og tar seg alltid tid til meg som pasient. Er alltid utrolig hyggelig og selv om det gjerne er lang ventetid før man kommer inn til legen, er det virkelig verdt å gå til henne, det viser bare at hun tar seg tid til hver enkelt.

Eneste negative, som ikke har noe med henne å gjøre, er mangel på helsesekretærer, omtrent umulig å få tak i på telefon, hører egentlig ikke etter, noe som kan være litt irriterende når de bommer på blodårene hver gang jeg skal ta det, og jeg vet hvordan det blir lettere å treffe. Har også skjedd at de var litt frekke i tonen, men jeg skjønner veldig godt de blir stresset når det kun er en helsesekretær der hver gang(som jeg har sett) som må gjøre alt fra å ta imot pasienter til blodprøver osv, så er egentlig all respekt til henne som klarer det, og jeg tror det kan bli mye bedre om de ansetter flere.