Volvat Laguneparken

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Volvat Laguneparken

Aldri følt meg så sett og hørt før!

Lege: Anne Lone Wollen Skrevet

Super fornøyd med Anne Lone. Aldri følt meg så sett og hørt før hos en lege (og det har vært mange legebesøk oppgjennom). Hun tok seg tid til å lytte og se hele meg ikke bare de delene av kroppen som hun jobber med. Hun er effektiv samtidig som hun er svært skånsom i behandlingen og passer hele tiden på at man skal ha det så behagelig som mulig. Hun forklarer nøye underveis om hva som skal skje og hva hun ser/tenker. Hun legger rom for spørsmål og tar seg god tid. Hun får tingene gjort raskt og gjør deg komfortabel. Skulle ønske hun var fastlege - trengs flere leger som Anne Lone. Søt og blid dame.

manglende oppfølging

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Min opplevelse er dessverre den samme som går igjen hos flere. Så lenge alt er ok, får man en grei opplevelse og en lett og smertefri undersøkelse. Har man derimot konkrete spørsmål eller utfordringer opplever man å ikke få hjelp. Jeg var der på to undersøkelser og fikk tydelig løfte om å kunne få snakke med Alhirmizi igjen om jeg hadde spørsmål ved å ringe sentralbord og legge igjen melding. Da skulle hun ringe meg tilbake. Dette forsøkte jeg men hørte ingenting på 14 dager. Da jeg ringte tilbake og purret fikk jeg snakke med sekretær som på overraskende frekk måte avviste meg med at jeg måtte forstå at hun "hadde et liv" og ikke hadde tid.. Jeg fikk anbefalt medikament i hytt og vær (til dels medikament som ikke eksisterer på markedet) og ble bedt om å sjekke selv på apotek, og fikk aldri drøftet mine spørsmål. Man sitter igjen med følelsen av at det kun ønskes å fakturere flest mulig timer à 2200,.

Trygg og grundig

Lege: Merethe Karin Visnes Skrevet

Besøkte Dr. Visnes med en del spørsmål angående tidligere hjerteutredning gjort en annen plass. Opplevde henne som svært imøtekommende, lyttende, og hun kikket grundig gjennom resultatene mine og forklarte dem på en god måte. Sykepleier var også helt enestående. Anbefales.

Flink og beroligende

Lege: Regine Knudsen Skrevet

Komplisert problem angående bivirkninger, men kom opp med ett regime som fungerer bedre enn hva jeg har opplevd tidligere, selv om det fremdeles er mye kav er hennes hjelp den beste så langt.

Flink!

Lege: Kristine Åsheim Skrevet

Veldig trygg og flink! Kan faget sitt! Føler meg trygg i behandlingen. Virker trygg i arbeidet sitt. Ikke så lett å få time, ikke så mange å velge mellom.