Volvat Laguneparken

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Volvat Laguneparken

Behagelig og hyggelig lege

Lege: Shashi Gulati Skrevet

Shashi er en dyktig og behagelig lege. Følte han tok seg god tid til å lytte til meg som pasient og virket genuint interessert i å hjelpe meg. Anbefales på det sterkeste.

Fraværende og kynisk?

Lege: Tetjana Isaksen Skrevet

Fikk beskjed om å ta kontakt igjen hvis det skulle være noe etter konsultasjon med henne. Det gjorde jeg, på grunn av forverring i min tilstand. Hun ringte opp igjen sent på dagen, og bare med noen få ring. Jeg rakk da ikke telefonen, og da jeg ringte opp igjen var det assistenten hennes som ringte, og hun sa at Isaksen var gått for dagen. Da jeg forklarte min tilstand konfererte hun likevel med Isaksen, uten at jeg fikk snakke med henne selv. Dette opplevdes respektløst og kynisk. Rådene jeg fikk opplevdes mer som ansvarsfraskrivelse enn gode råd (henviste meg til allmennlege siden hun selv skulle hjem).

Trygg og respektfull

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Trygg og rolig! Veldig imøtekommende og forståelsesfull. Var min første gynekologiske undersøkelse, og var derfor nervøs. Det tok hun hensyn til og undersøkelsen gikk rolig og effektivt for seg. Valgte henne ut i fra anbefalingene her inne, anbefaler videre på det varmeste.

Fantastisk lege

Lege: Anne Lone Wollen Skrevet

Dette er ein gynekolog som eg kan anbefale på det aller varmaste. Ho er ein varm, blid og engasjert lege, som er kunnskapsrik, trygg og effektiv . Ho klarer på kort tid å få både samtale, undersøking og plan utført, og ho huskar deg veldig godt som pasient og er personleg engasjert. I tillegg er ho svært sjarmerande med eit vinnande vesen.

Profesjonell og behagelig

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Jeg valgte Ayfer Alhirmizi fordi jeg ble anbefalt henne fra andre og pga gode anmeldelser her inne. Hun var blid, imøtekommende og behagelig. Med sitt rolige behagelige vesen ble undersøkelsen gjennomført på en god og trygg måte. Hun forklarte alt underveis og var grundig. Valget blir enkelt neste gang. Anbefales!