Volvat Laguneparken

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Volvat Laguneparken

Medmenneske!

Lege: Anne Lone Wollen Skrevet

Kom for en rutineundersøkelse, likevel tok hun seg god tid til en samtale om helsetilstand og livssituasjon. Selve undersøkelsen ble mindre ubehagelig enn fryktet ved at hun var trygg og god og forklarte alt hun gjorde underveis. Anbefales til alle som gruer seg for g.u.!

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Anne Lone Wollen Skrevet

Denne legen får deg til å slappe av i en stresset situasjon. Og jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Beste ØNH person i Bergen

Lege: Shashi Gulati Skrevet

Fikser ørene mine 100 % hver gang jeg får trøbbel med infeksjon etc. Har bra utstyr som suger ut voks slik at ørene blir 100 % ren.

Dyktig og grundig

Lege: Svein Magne Skulstad Skrevet

Jeg har vært hos Skulstad to ganger til tidlig ultralyd grunnet blødninger. Jeg har aldri vært til en dyktigere gynekolog. Kjente meg så ivaretatt. En lege som gjør jobben grundig og forklarer underveis samtidig som han er en veldig empatisk og erfaren gynekolog. Kan virkelig anbefales!

Den beste legen jeg noensinne har vært hos

Lege: Anne Lone Wollen Skrevet

Anne-Lone er en helt fantastisk lege og menneske, følte at hun var oppriktig interessert i meg og min situasjon. Hun gjorde et gynekologbesøk som jeg hadde gruet meg til og utsatt altfor lenge til en fin opplevelse, hun opptrådte rolig og profesjonelt og forklarte hele veien hva hun gjorde. Anbefales på det varmeste!