Volvat Bergen - Avd. Laguneparken

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Volvat Bergen - Avd. Laguneparken

Svært ubehagelig

Lege: Tetyana Isaksen Skrevet

Jeg opplevde ikke forståelse, og fikk ikke tips eller hjelp om det jeg spurte om. Jeg ble også nektet celleprøve pga jeg var under 25, på tross av tidligere beskjed fra sykehus/lege om at jeg burde ta etter barnefødsel.. For en pris av 1470 burde det ikke vært noe problem, særlig mtp at jeg opplevde gjengående smerter og var bekymret. Det var et ubehagelig møte, og uten å gå i detaljer vil jeg ikke anbefale dette videre. Alt jeg ønsket var litt hjelp og noen tips, men jeg opplevde ikke at mine usikkerheter ble tatt på alvor, og gikk ut derfra med en følelse av at alt var mer håpløst enn før jeg kom. Alt jeg tok opp ble avfeid uansett hvor mye jeg forsøkte å skape dialog. Jeg gikk til volvat fordi jeg forventet at høyere pris tilsvarte en bedre opplevelse. I mitt tilfelle var det motsatt, og jeg har vært mer fornøyd med et besøk hos fastlege i ettertid, hvor jeg også satt igjen med mer informasjon og betryggelse. Det er vanskelig å gi et mer konstruktivt bilde over det hele, da min opplevelse var følelsesmessig veldig vanskelig, også i ettertid.

Fantastisk dyktig, støttende og sympatisk

Lege: Anne-Lone Wollen Skrevet

Var der i forbindelse med problemer med en graviditet. Kan bare si gode ord. Anbefales på det sterkeste! Takk...

Imøtekommende og tillitsvekkende

Lege: Tetyana Isaksen Skrevet

Et godt møte i en mindre hyggelig " setting" ( GU er ikke noe kvinner liker).
Men denne legen fikk konsultasjonen til å gå raskt og greit. Ble sett og hørt, gitt gode råd og ikke minst fulgt godt opp. Ringte tilbake med prøvesvar når lovet.

Kan anbefales .

En hyggelig lege

Lege: Tetyana Isaksen Skrevet

Jeg har fått riktig behandling mot infeksjon samtidig gitt en god del råd mot andre plager som kunne ha vært skrevet ned . Har fått kjapt og godt forklart svar på prøvene mine

Ikke fornøyd, men vennlig lege

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Vennlig lege, men ikke lydhør for problemstillingen som var årsaken til legebesøket ( overgangsalder) og vektla andre ting enn det som jeg subjektivt har som plager. Jeg vet ikke om det var kulturelt eller språklig betinget, men jeg følte meg ikke forstått og har byttet lege.